Seger i match två, 4-1 mot A Norrtälje. Vi är därmed klara för morgondagens slutspel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
att vi inte ens lyckats få mig timanställd sen förra gången (om det hade räckt).. Men din snygge kompis är väl inte med heller?Det hade gjort allt!
Och det är regeringen som lägger budgeten till FK.Det är människorna som tar besluten. Myndigheten är människorna.
att vi inte ens lyckats få mig timanställd sen förra gången (om det hade räckt).. Men din snygge kompis är väl inte med heller?
Varför låter det som om jag förföljer allt du gör...
Och jag fick min förebyggande sjukpenning i tid. Det säger nog mer att det är olika hur många som jobbar där och hur det ser ut för dem.Jag fick vänta på nytt beslut om höjt bostadstillägg i nästan fyra månader.
Tidigare i år sänktes bostadstillägget två ggr (med max 20 kr/månad per gång) men då tog det minsann inte nästan fyra månader att fatta beslut. Snarare 1-3 veckor.
Så det verkar finnas resurser att handlägga när ersättningar ska sänkas.
att vi inte ens lyckats få mig timanställd sen förra gången (om det hade räckt).. Men din snygge kompis är väl inte med heller?
Varför låter det som om jag förföljer allt du gör...
Ja, jag får väl göra det! Finns det nån skotte där?Timanställning räcker
Sanih är inte med men du kan kanske hitta någon annan snygging?
Och här sitter jag i shorts o t-shirt i 26 gradig värme, bara 27 mil bortHemma efter att ha kommit iväg och handlat. Brr, nu känns det verkligen som höst, ska börja plocka fram höst/vinterkläderna och stoppa undan alla sommarklänningar och liknande. Tömma blomlådor och krukor, kanske ta in krukorna och ställa ner dem i källaren.
Tvättid ikväll, vet inte om jag orkar tvätta men tja, får göra det värsta. Myspysbyxorna behöver tvättas liksom min kofta som jag har på mig varje dag.
Hemma efter att ha kommit iväg och handlat. Brr, nu känns det verkligen som höst, ska börja plocka fram höst/vinterkläderna och stoppa undan alla sommarklänningar och liknande. Tömma blomlådor och krukor, kanske ta in krukorna och ställa ner dem i källaren.
Ja med. Sjukt varmt! Helt vindstilla och inga moln.Och här sitter jag i shorts o t-shirt i 26 gradig värme, bara 27 mil bort