Med tanke på banan så gick det bra.Hoppas att det går bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på banan så gick det bra.Hoppas att det går bra!
Ja t-shirt väder här med. Vinterjacka hoppas jag kan vänta ett tag. Men nu för tiden tar jag på mig den tidigare iom att det är reflexjacka.Och här sitter jag i shorts o t-shirt i 26 gradig värme, bara 27 mil bort
Tror jag har något liknande idag också!25 grader som jag skrev
Visa bifogad fil 153650
Googla! Jag hittade att jag kunde beställa högre ben till min soffa, dock en från Ikea (dock inte Ikea som sålde dem)Snart kommer en kompis och hämtar min gamla soffa.
Min nya begagnade soffa är lite låg men det funkar.
Håller på att klura på hur jag kan höja den
Sommarvarmt i södra Småland också. Jag svettades floder när jag klippte gräset för en stund sedan!25 grader som jag skrev
Visa bifogad fil 153650
Ja, jag får väl göra det! Finns det nån skotte där?
Jag sitter vid ridbanan och fryser A rider andra hästen för dagen. Den ska snart få trava för första gången på 10 dagar, det kana bli intressant
Mamma köpte förlängningsben till sin.Snart kommer en kompis och hämtar min gamla soffa.
Min nya begagnade soffa är lite låg men det funkar.
Håller på att klura på hur jag kan höja den
Samma här. Och jag avskyr lövräfsning. Orkar sällan få undan allt. Funderar på att skaffa en batteridriven lövblås om jag kan försvara kostnaden.Även bladen har skiftat färg plötsligt och börjat ramla av. Så det är dags.
Googlade - och Wow!Varit i Varberg och bland annat sett en riktigt spännande utställning med Kristina Matousch.
Visa bifogad fil 153651
Små insekter? Flyger? Kryper omkring?Tagit en lååååång dusch (apropå vattentråden) så den här månaden känns det som jag skulle behöva betala extra Enda sättet att bli varm igen efter höstkylan.
Tyvärr hittade jag inte insektssprej så får kika in i en annan affär. Är det någon som vet hur man blir av med massa små insekter? De verkar dras till vätska.
Små insekter? Flyger? Kryper omkring?
Flyger de omkring kan det väl vara vanliga blomflugor? De är lätta att åtgärda
Fat med vatten med sirap/socker/sött i samt en droppe diskmedel mot ytspänningen. Spola gärna kokhett vatten i vasken också.Flyger. Hur blir du av med dem?
Kallt i Uppland +12 baraSommarvarmt i södra Småland också. Jag svettades floder när jag klippte gräset för en stund sedan!