Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ät godare än jappen själv
Ja! Jag är inget fan av japp alls
Ingen favorit hos mig heller men den kombinationen har de då lyckats med! Samma med non stop; mycket godare med chokladkaka
Mer choklad gör allt bättre
Intressant. Du får återkomma om du tror nån passar!Nej, en del andra nationaliteter dock och från lite olika världsdelar
Bostadstillägg, inte bostadsbidrag.Och jag fick min förebyggande sjukpenning i tid. Det säger nog mer att det är olika hur många som jobbar där och hur det ser ut för dem.
Det är människor som sitter där, det är inte en dator, faktiskt människor som har en dålig arbetsmiljö och har det stressigt och jobbigt, och ändå vill du med ditt inlägg peka på att de minsann är snabba med att sänka ditt bostadsbidrag för det handlar om pengar de ska behålla?! Saker i mitt jobb som för ett otränat öga kan se precis samma ut kan ta olika lång tid. Jag har inga som helst problem att tänka att det kan vara så i andras jobb också.
Hear hearMer choklad gör allt bättre
För att det ska fungera måste de ha alla rätta uppgifter gissar jag och de är ju redan ordnade av en människa från början, vilket nog är lättare när något är fel åt ena hållet. Så ja, allt är inte så lätt som det ser ut.Bostadstillägg, inte bostadsbidrag.
Åtminstone ett av de tidigare besluten var gjort maskinellt utan handläggare.
Så de använder även datorer som gör automatiska uträkningar och beslut. Det har kundtjänsten sagt till mig så jag vet att det är så.
De skulle kunna använda maskinella beslut oftare så slipper folk vänta på sina pengar.
Intressant. Du får återkomma om du tror nån passar!
Många önskemål. Så många så Buke kommer krascha om jag skriver i alla. Du får gå på känsla.Jag lovar! Har du några särskilda önskemål om kroppstyp, ålder osv?