Jag hade inte ringt på en söndag. Den mäklaren vi anlitade verkade köra måndag till fredag och lediga helger.Funderar på om man kan ringa en mäklare på en söndag eller om det är oförskämt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte ringt på en söndag. Den mäklaren vi anlitade verkade köra måndag till fredag och lediga helger.Funderar på om man kan ringa en mäklare på en söndag eller om det är oförskämt?
Jag hade kunnat kontakta mäklaren en söndag om det gäller en vissning som ska var under söndagen, annars inte.Jag hade inte ringt på en söndag. Den mäklaren vi anlitade verkade köra måndag till fredag och lediga helger.
Idag blir det fleecefodrade ridbyxor. Och flera lager kläder. Längtar tills det är legitimt att ha kappa på sig
Jag hade tur och fick det genom AF. gick via YA och hade även turen att få köra upp med släp så har CE kort och med det så blev det automatiskt BE med blev klar Feb 2023 är så tacksam över det.Pluggar körkortsregler och plötsligt sitter jag och tänker att "det vore ju jävligt nice att ha lastbilskort ändå.." . Det vore himla trevligt att ha, men det kostar ju en rejält stor slant också - då lär jag väl sälja ett ben eller något . Jag har ingen som betalar det åt mig, liksom.
Jag hade tur och fick det genom AF. gick via YA och hade även turen att få köra upp med släp så har CE kort och med det så blev det automatiskt BE med blev klar Feb 2023 är så tacksam över det.
Nu vet jag inte om du jobbar annars hade det kanske gått att gå via AF.
Förstår, håller tummar att du blir klar med det snartJo, jag vet, det gjorde en kompis också, men hon gick också arbetslös ett tag innan dess. Jag jobbar.
Det finns utbildningar till yrkesförare på komvuxnivå också, då ingår också YKB osv, men just nu är det inte aktuellt för min del att ta tjänstledigt etc för studier. Jag vill mest ha kortet för att det "kan vara bra att ha" i framtiden, jag har i dagsläget inte behov av att ha mer än BE (vilket jag håller på med nu. Det känner jag att jag behöver för hästeriet.).
Förstår, håller tummar att du blir klar med det snart
Typ 13° ute. Men jag är jättefrusen efter all viktnedgång, har ju gått ner en hel människa i vikt typ.Skiljer det så mycket? I Täby har jag gått i shorts.
Jag tror det här beror väldigt mycket på var man bor och var mäklaren jobbar.Funderar på om man kan ringa en mäklare på en söndag eller om det är oförskämt?
Jag bor i en mellanstor stad och mäklaren vi hade verkade köra kotorstider.Jag tror det här beror väldigt mycket på var man bor och var mäklaren jobbar.
På småorter har jag fått intrycket att mäklare inte är så pigga på att kunder ringer på helger, medan storstadsmäklare (som lever på provision) verkar anse det vara självklart att vara anträffbar varje dag.
Om jag vore osäker skulle jag skicka ett sms till mäklaren där jag beskriver vad saken gäller och låta hen avgöra när det passar att ringa upp.