Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Missade att det här inlägget var från igår och såg bara bilden. Trodde att det var någon slags chiapudding i skålen och tyckte att kombon chiapudding, chips och smirnoff var en något udda frukost.Idag har vi gått långpromenad med vännens hundar, pratat, tittar på OS, ätit god mat, chips och druckit öl/cider.
Ser fram emot i morgon när det är dags för Miss Li!
Visa bifogad fil 150584
Missade att det här inlägget var från igår och såg bara bilden. Trodde att det var någon slags chiapudding i skålen och tyckte att kombon chiapudding, chips och smirnoff var en något udda frukost.
UppsalaDet beror ju på region.
Det är inte roligt när det blir för starkt.Herregud, det är nästan oätligt så starkt det är. Och jag har kanske femtio såna chilis ute i växthuset
Nä, det tar bort smaken tycker jag. Blir bara hetta utan finess. Tänkte att det skulle vara lagom med en liten chili, men det var bra krut i den!Det är inte roligt när det blir för starkt.
Synd på bostongurka. Jag gjorde egen för några år sedan. Sambon hade synpunkter min blev typ röd köper man i affären är den grön. Kan ju bero på att det är massa färgämnen i köpt.Herregud, det är nästan oätligt så starkt det är. Och jag har kanske femtio såna chilis ute i växthuset