Jag la mig nog rätt tidigt ändå, men minns inte riktigt när jag somnade. Tog en sömntablett, Imovane 5 mg, vaknade några gånger för att gå på toa och vinglade omkring alldeles "yr" och förvirrad, i säng igen och sov vidare. Fnissade lite för mig själv andra gången jag vaknade och famlade min väg till toa, att en sådan liten tablett påverkar mig så. Jag tar den knappt en gång i veckan och blir som en klubbad av den! Tacksamt i alla fall, för jag vaknade vid 9-tiden utvilad. Helt utvilad, sovit riktigt gott och länge för ovanlighetens skull.
Så vad ska jag hitta på av denna dagen då? Har precis ätit havregrynsgröt till frukost/lunch... Har varit ute med spionen och ska strax gå en sväng till, tänkte besöka skogen med honom och se om vi kan hitta någon ny stig eller så att undersöka. Sedan får jag nog ta tag i hemmet här, blir lite städning och lägga ut lite på försäljning också, hämta in från förrådet osv.
Bara på det! Passa på när jag är pigg!
Så vad ska jag hitta på av denna dagen då? Har precis ätit havregrynsgröt till frukost/lunch... Har varit ute med spionen och ska strax gå en sväng till, tänkte besöka skogen med honom och se om vi kan hitta någon ny stig eller så att undersöka. Sedan får jag nog ta tag i hemmet här, blir lite städning och lägga ut lite på försäljning också, hämta in från förrådet osv.
Bara på det! Passa på när jag är pigg!