Jag har badat i 17 gradit vatten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Både ja och nej. Han har ju hittills varit hemsk att leda ute för han drar till gräs. Och uteritter ska vi inte tala om, trots grästygel. Hoppas att sånt blir bättre nu när han får äta på dagarna!Hellre matvrak än svårfödd
/talar av erfarenhet
Mitt stalltips är att det snarare blir värre.Både ja och nej. Han har ju hittills varit hemsk att leda ute för han drar till gräs. Och uteritter ska vi inte tala om, trots grästygel. Hoppas att sånt blir bättre nu när han får äta på dagarna!
Min häst var den typen, blev mycket rimligare när han gick på bete. Så finns hopp!Både ja och nej. Han har ju hittills varit hemsk att leda ute för han drar till gräs. Och uteritter ska vi inte tala om, trots grästygel. Hoppas att sånt blir bättre nu när han får äta på dagarna!
Men åh, låter med jobbigtBåde ja och nej. Han har ju hittills varit hemsk att leda ute för han drar till gräs. Och uteritter ska vi inte tala om, trots grästygel. Hoppas att sånt blir bättre nu när han får äta på dagarna!
Här är problemet inte slut på burkar till sylt. Slut på Paraffin till burkar. Burkar finns det mycket av.När man blivit lite lätt körsbärssaft-tokig och gjort slut på alla flaskor..
Får duga tills jag hunnit köpa flaskor.
Väntar nu på att körsbärssorbet ska bli klar.
Visa bifogad fil 150637
Jag har insett att jag måste köpa mer. Har också sagt åt sambon att han måste fixa hem vår frys som står i vår lagerlokal sedan flytt hit. Nu ska den in i en byggnad här. Så jag kan ta hand om vinbär, körsbär etc. Vi har bara en liten halvfrys nu. Räcker ju inte till något.Här är problemet inte slut på burkar till sylt. Slut på Paraffin till burkar. Burkar finns det mycket av.
Det borde förbjudas med halvfrysar...Jag har insett att jag måste köpa mer. Har också sagt åt sambon att han måste fixa hem vår frys som står i vår lagerlokal sedan flytt hit. Nu ska den in i en byggnad här. Så jag kan ta hand om vinbär, körsbär etc. Vi har bara en liten halvfrys nu. Räcker ju inte till något.
Ja, helt värdelöst! Men vi får skylla oss själva ang det valet vi gjorde. Vi har 2 fulla kylskåp och ett med hälften hälften. Planen var att frysen skulle kommit hit vid årsskiftet, för 8 mån sen. Men förseningar i bygge etc..Det borde förbjudas med halvfrysar...