Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men va konstigt! Hos oss får det tändas. Vi tänder till och med åt anhöriga som beställt det vissa datum.
Ja det kändes väldigt oväntat, men tydligen eldningsförbud på samtliga kyrkogårdar i Enköping mellan maj-september. 😔 Tänker att det ändå handlar om ett gravljus i en ljuslykta på avsedd (grusad) minneslund. Men men, inte så mycket att göra åt.
 
Ja det kändes väldigt oväntat, men tydligen eldningsförbud på samtliga kyrkogårdar i Enköping mellan maj-september. 😔 Tänker att det ändå handlar om ett gravljus i en ljuslykta på avsedd (grusad) minneslund. Men men, inte så mycket att göra åt.
Det finns ju batteridrivna gravljus till gravlyktor.
 
Ja det kändes väldigt oväntat, men tydligen eldningsförbud på samtliga kyrkogårdar i Enköping mellan maj-september. 😔 Tänker att det ändå handlar om ett gravljus i en ljuslykta på avsedd (grusad) minneslund. Men men, inte så mycket att göra åt.
Jättekonstigt. Enda gången vi upplever brandrisk är på allhelgona, och då enbart för att ljusen står för tätt.
Säg till om du vill att jag tänder ett ljus i gamlis minneslund på måndag! :heart
 
Inte särskilt produktiv idag, men vad gör det egentligen? Ska väl strax äta, igen. Kanske hittar jag lite inspiration efter det 😅
 
Precis kommit tillbaka till hotellrummet, varit i Mariefred hela dagen, hur mysigt som helst med fantastisk väder, åkte ångtåg tur och retur till läggesta, åt god mat på Mariefreds värdshus och hade en duktig och engagerad guide på Gripsholms slott. Är hur nöjd som helst med dagen där jag också hade trevligt sällskap!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 064
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
353
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
11 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp