Var ni utanför eskilstuna? Var ett reportage på SVT sörmland.
Nej vi är på Ellery på Lidingö Firar maken som fyllde år igår. Vad var det för reportage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ni utanför eskilstuna? Var ett reportage på SVT sörmland.
Min blev grön och fin. Hade visserligen grön paprika i. Ska se om jag kan gurka till den lite till så den blir lite mindre stark. Annars får man väl bara ta lite.Synd på bostongurka. Jag gjorde egen för några år sedan. Sambon hade synpunkter min blev typ röd köper man i affären är den grön. Kan ju bero på att det är massa färgämnen i köpt.
Jag hade röd paprika och även tomat i...Min blev grön och fin. Hade visserligen grön paprika i. Ska se om jag kan gurka till den lite till så den blir lite mindre stark. Annars får man väl bara ta lite.
Tur att jag har mer gurka och paprika i växthuset. Har jag sagt att jag älskar mitt växthus?
När ni var hos kossorna menade jag...Nej vi är på Ellery på Lidingö Firar maken som fyllde år igår. Vad var det för reportage?
När ni var hos kossorna menade jag...
Vilken underbar häst!Måste ju visa minst loppisfynd från igår!
Visa bifogad fil 150586
Älskar tukaner, så det var ju givet liksom.
Och hästen bara för att det ser ut som en fjording.
Hoppas den inte var lika tung som den jag bar senast, den vägde 50 kg för en 90-sängIbland är jag så less på att i praktiken leva som singel... tex när tyngre grejor ska flyttas. Men nu är den j-la 80-sängen på plats på övervåningen #envissomfan
Hoppas den inte var lika tung som den jag bar senast, den vägde 50 kg för en 90-säng