Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste lite för snabbt och tyckte det stod att du skulle kasta DEN (alltså drinken) i havet för att klara kvällen och hann bli nästan lite orolig angående din man innan jag läste igenPå spahotell. Drack två glas bubbel och höll på att checka ut, så köpte en mocktail och en cocktail till min man men han gillade den inte så vi bytte och nu måste jag kasta mig i havet en sväng om jag ska klara hela kvällen
Man gör det fort och kastar sen bort telefonen och börjar städa hysteriskt eller på annat sätt sysselsätta sigFunderar över hur folk ens kan skicka läskiga meddelanden till andra människor och borde verkligen äta middag men borde även skicka det läskiga meddelandet
Det låter helt klart vettigt, undrar om jag ska gå och handla Nu är det ju också lite sent för att skicka det egentligen, lite rädd för misstolkningMan gör det fort och kastar sen bort telefonen och börjar städa hysteriskt eller på annat sätt sysselsätta sig
Ledsen för det! Hoppas du snart hittar en, för de är så goda, älskar dem! Åt en halva i går, så gott så gott!Jag vill också ha kantarellpizzor men sedan de började vara en grej pga @Enya har jag inte sett en enda i affärerna
Bra att de gick väl hem!Noll inspiration och ork så jag köpte två kantarellpizzor ikväll till mamma och mig. Riktigt gott faktiskt. Tack för tipset @Enya.
Heja dig!!Skickat seriöst/oseriöst/vem vet- meddelande. FÖR I HELVETE.... inte gjord för sånt här Eller jag kan skicka men tänker personen svara?! ... ack ack Är för nervös för att äta något stort nu så hejhopp toast
tack för pepp jag vettefan vad jag just skickade men försöker tänka att det alltid kunde varit värreHeja dig!!
Kan relatera så starkt
Var ni utanför eskilstuna? Var ett reportage på SVT sörmland.Är på kosafari 15 mil från Stockholm. Träffade två vänner i kön, helt oberoende av varandra, och en av dem träffade i sin tur någon som hen kände. Bara Stockholmare som åker på kosafari Det var väl någon här som menade att storstadsbarn inte sett häst och ko? Joho sörru, och så här går det till! (OBS! Lite ironi)