Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på en restaurang på Östermalm med en öl och inväntar varmrätten. Ska bli riktigt gott har promenerat på Djurgården med en kompis mamma som bor i Stockholm. Också hunnit med nordiska museet och Armemuseum.
Har, efter drygt 15 år med halvdålig syn, till slut skaffat glasögon. Har världen varit såhär skarp i kanterna hela tiden?
Haha, samma var det för mig, reagerade just på löven.Japp Och ja, jag kommer ihåg känslan... plötsligt syntes det att träden hade löv och inte bara ett grönt blurr!
Haha, samma var det för mig, reagerade just på löven.
Tittade till squashen nyss inga blommor alls nu...En granne var förbi och hämtade ett helt gäng sqashar. Tack och lov.
I byte fick jag ett bröd bakat på det vete han hittade på gården när han ärvde den. Några få korn odlades upp och har förökats så det nu går att mala och sälja.
Landet har också producerat tillräckligt med bönor för en första förvällning till vinterförråd i frysen
Märkligt. Squash brukar ju inte trilskas bara de får vatten och näring.Tittade till squashen nyss inga blommor alls nu...
Köpte lite olika... köpte färdigt iår..Märkligt. Squash brukar ju inte trilskas bara de får vatten och näring.
Vilken sort sådde du?
Får vell skrämma slag på de och köpa färdiga....Köpte lite olika... köpte färdigt iår..