Vad tar vc då? Ok inte enligt vårat avtal vid semester.Vårdcentralen tar väl inte 400 kr? Läkarintyget ska ju betalas av arbetsgivaren om den begär förstadagsintyg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tar vc då? Ok inte enligt vårat avtal vid semester.Vårdcentralen tar väl inte 400 kr? Läkarintyget ska ju betalas av arbetsgivaren om den begär förstadagsintyg.
Nä var 250 nu. Var ett tag sedan jag var till läkare.Vad tar vc då? Ok inte enligt vårat avtal vid semester.
240-250 krVad tar vc då? Ok inte enligt vårat avtal vid semester.
Ja nu var det 250 kr i sörmland sist jag var på vc var det 400 kr eller inte jag sambon. Jag var på vc senast 2018.240-250 kr
Beklagar förlusten.Huvudvärk hela dagen så har mest legat still på altanen eller flutit i poolen. Allt känns tungt då jag blev ofrivilligt hästlös i går
Huvudvärk hela dagen så har mest legat still på altanen eller flutit i poolen. Allt känns tungt då jag blev ofrivilligt hästlös i går
250 tar NärakutenJa nu var det 250 kr i sörmland sist jag var på vc var det 400 kr eller inte jag sambon. Jag var på vc senast 2018.
Det beror ju på region.240-250 kr