Kanske lite lättare att prata med .Kan inte en stavelse tyska och han kunde inte engelska .Kollegan kan lite men han hade dragitÄr det nån skillnad om nån utlänning eller svensk glömt koden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske lite lättare att prata med .Kan inte en stavelse tyska och han kunde inte engelska .Kollegan kan lite men han hade dragitÄr det nån skillnad om nån utlänning eller svensk glömt koden?
Har bara sett lite på invigningenStrax läggdags. Att se på OS är verkligen ett heltidsjobb
Nu är tumlis på plats.
Enligt maken är det dock ingen tumlis, utan en torkis.
Jag har inte ens sett en gnutta av det hahaHar bara sett lite på invigningen
Samma här, när man bara har ett vagt intresse så blir tröskeln för hög när det är bakom betalväggar. Men å andra sidan har jag inget behov av ett obetalt heltidsjobb till , som @LadyCovergirl uttryckte saken…Jag har inte ens sett en gnutta av det haha
Grattis på namnsdagen!I dag är det min namnsdag, ska fira med fika på café.
GrattisI dag är det min namnsdag, ska fira med fika på café.
Jag har sett pyttelite fälttävlan. Och lite av invigningen. Jag är rätt ointresserad av de flesta sporter. Dressyren är jag inte det minsta bekymrad över att jag inte kan se. Men jag hoppas att Kanal 5 visar all den hoppning som utlovas, för den är i princip det enda som jag är riktigt intresserad av!!Jag har inte ens sett en gnutta av det haha