Härligt!Sol och bad och 3-rätters middag utan att behöva laga den själv för andra dagen i rad. Semester.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt!Sol och bad och 3-rätters middag utan att behöva laga den själv för andra dagen i rad. Semester.
Åh, avundsjuk! Hade så gärna velat se Pulp!
Va kan man inteStör mig på folk som inte förstår att man kanske inte kan stå och pilla med mobilen hur som helst på arbetstid. Nu under eftermiddag/kväll har jag fått vad som känns som en miljon sms från en person som vill ha svar på sitt första sms till mig. Personen vet vad jag jobbar med och vet mycket väl att jag jobbade under eftermiddag/kväll Ska äta lite middag nu, sedan försöka svara vänligt...
Well, vi har haft personal som inte haft en tanke på att det inte skulle gå så helt självklart är det tydligen inteVa kan man inte
Jag var kanske lätt ironisk här
Det står bestämt i våra regler som vi skriver under att privat mobil inte får användas på arbetstid tror jagWell, vi har haft personal som inte haft en tanke på att det inte skulle gå så helt självklart är det tydligen inte
Men de du ska bjuda kanske gör det?
För du ska väl inte äta den?
(och det ska vara clementiner )
Är det nån skillnad om nån utlänning eller svensk glömt koden?Blev en vända till på jobbet .Var någon utlänning som glömt koden till säkerhetsskåpet och killen med jour hade inte sin nyckel programmerad för nyckelskåpet .Dom börjar titta snett på mig på coopen när jag kommer med tre sopsäckar pant var gång Har pantat för över 1000 spänn och det verkar inte minska alls på säckarna Fiskade ikväll åxo .Fick några små av var sort . En fick duga som matfisk .Så fick jag på en stor tall då var det dax att åka hem