Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du en tvättis också?Nu är torktumlaren här! Jag tänker kalla den för tumlis.
Haha Nää lite gränser har jagHar du en tvättis också?
Min nya (alltså ny för mig) salladsfavorit är machésallad . Spenat gillar jag också att äta som sallad.Äter god macka! Första gången jag hittar huvudsallad sedan jag flyttat till Nyköping. Vet inte vad det är med detta landskapet, men det är den enda salladslöven jag gillar, ÄLSKAR dem! Gott gotteligottgott! Så köpte med andra ord två huvudsallader. Jag kommer få kränga massor löv nu så de inte blir dåliga!
Visa bifogad fil 150326
Jag har alltid älskat just huvudsallad, och bara den, men inte hittat det här, det säljs liksom inte. Så glädjen när jag kunde beställa det nu och ännu bättre när jag såg att det inte var utbytt utan faktiskt kom ocksåMin nya (alltså ny för mig) salladsfavorit är machésallad . Spenat gillar jag också att äta som sallad.
Men de du ska bjuda kanske gör det?Jag tycker inte om apelsin tyvärr
Du kommer säkerligen på något effektivt sätt att göra det på !!Skulle behöva dammsuga men det är ju så mycket sport att titta på
Får väl helt enkelt vara väldigt snabb.
Du kommer säkerligen på något effektivt sätt att göra det på !!