Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Olofstorp till vänner och på lördag ska vi på Miss Li!Vart ska du ?
Blåser ordentligt här med, positivt så det torkar upp (även om jag eg inte uppskattar blåsten i vårt blåshål )
Jag klarar det inte heller och hoppas mest att man inte fick permanenta lungskador… (förÖppnade precis avloppsrens för kök mr muscle. Den var seriöst så stark att det rök om den när jag tog av korken och kände tydlig påverkan på min andning trots öppet fönster. Kommer inte hantera den utan munskydd i fortsättningen. Aldrig varit med om något värre till och med kaustiksoda är bättre.
Nä, Biltema säljer inte alls bara skit. Jag har bland annat ett set med tre hårdplastskålar från Biltema som jag använde flitigt i flera år innan jag bytte ut alla mina plastskålar mot fina loppisfyndade skålar i porslin och keramik. Nu leker barnen på mitt jobb vidare med dem, och skålarna är fortfarande i bra skick...Säljer Biltema bara skit? När vi ändå var där i annat ärende i måndags köpte vi med BBQ-bestick när vi gick förbi; tänkte att de vi haft några år nu behöver bytas ut. Förvisso var de billiga men verkade bra annars menä idag två dagar (!) senare har de första börjat rosta REDAN?! "Rostfritt stål" kom igen, skapligt falsk marknadsföring...
Öppnade precis avloppsrens för kök mr muscle. Den var seriöst så stark att det rök om den när jag tog av korken och kände tydlig påverkan på min andning trots öppet fönster. Kommer inte hantera den utan munskydd i fortsättningen. Aldrig varit med om något värre till och med kaustiksoda är bättre.