Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förband till Benjamin Ingrosso
20240727_202028.webp

Känns som jag startat semestern med fullt ös medvetslös i 9 dagar. Eller bilåkande.
Nu på landet igen, och även om det varit fantastiskt hittills så ser jag SÅ mycket fram emot att bara dega framför terränghoppning och F1 på tv imorgon. :love:

Regna ska det också. :sleep:

Finaste mamma och särbon bjöd på goood middag hemma på gården för att fira henne i efterhand: bål med jordgubbar, potatisgratäng med fläskytterfile och dovhjortsstek, sås och sallad, glassbomb med banan och rosa och vita maränger och cocktailbär och till sist hembakad morotskaka och kaffe 😋. Sååå gott och sååå mätt! 😋.
Så härligt att sitta ute I trädgården i det härliga sommarvädret och barnen leka i sandlådan och springa runt på gräsmattan, härlig lördag 🥰.

Jag lyckades få till 2 stora flaskor körsbärssaft/klarbärsaft iaf. Den blev SÅ god!
Ska nog testa göra sorbet på mer bär imorgon. Och så har jag fått för mig att jag kanske ska testa göra såna "godisremmar" av dem också. Kan ju gå lite hur som helst känner jag.. Men why not?

Ska borsta tänderna nu och sen sova. Söndagen kommer innebära stallet och sen OS. Fokus på terräng, simning, handboll, MTB, bordtennis, segling och skytte.
Tror inte att jag missat något då :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
75 76 77
Svar
1 539
· Visningar
41 395
Senast: Mia_R
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
181
Senast: SaraXX
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?