athena_arabians
Trådstartare
Ska strax grilla och det mullrar lite på avstånd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar din grillning men inte din åska....Ska strax grilla och det mullrar lite på avstånd
Jo Kyras päls såg matt och konstig ut,, sen kom jag på att hon rullar sig i sågspån och annat ute,,Megara gick omkring med ful och skivig päls, det for igenom mig (efter min förra katts problem som alltid visade sig på hennes päls) tills jag insåg att jag nog måste dammsuga lite oftare, särskilt på sommaren när hon fläker ut sig och rullar runt
Gått med röjsågen i två timmar. Svettigt, men nu är vår grusväg och alla ytor på tomten som inte gräsklipparen kommer åt trimmade
Undra om det är samma regler som för katter Dvs minst 2 h ostört innan man får fråga om sängen är ok att delaDet sover en bebis i min säng. Tvärs över hela sängen.. vågar inte flytta på honom nu när han äntligen somnade.. men var ska jag sova!
Jag tror det är samma regler.Undra om det är samma regler som för katter Dvs minst 2 h ostört innan man får fråga om sängen är ok att dela
Bra att dom börjat träningen av bebisen tidigt, bådar gott för framtidenJag tror det är samma regler.
Och på tal om katter, gissa vilka som ockuperat resterande del av sängen..
Själv sitter jag hemma å lyssnar på altanen med ett glas rosé.Förband till Benjamin Ingrosso Visa bifogad fil 150152
Vilka bilder jag hann få i huvudet när jag scrollade och såg texten innan någon bild. Klart mildare och MYCKET mer begripligt på bilden.