Det hoppas jag att jag är.Är det så smart? Är det inte bättre att se till att vara i skick när ditt vanliga arbete startar igen?
Med tanke på att jag ska ha en etta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hoppas jag att jag är.Är det så smart? Är det inte bättre att se till att vara i skick när ditt vanliga arbete startar igen?
Det hoppas jag att jag är.
Med tanke på att jag ska ha en etta
Men det upptar dina tankar? För du skriver mkt om krämpor och smärtor?Det är så jag brukar tänka.
Jag lägger mig inte ner och deppar
Men det upptar dina tankar? För du skriver mkt om krämpor och smärtor?
Jag varvar terrängen med släktforskning. Inte tråkigt alls, men rätt "petigt"... Just nu "befinner jag mig" i trakterna kring Nättraby/Karlskrona och tänker att det skulle vara lite roligt att ta sig en tur dit och se alla de här gårdarna som nämns i verkligheten!Varvar tråkiga saker med terrängen. Har betat av en liten del iaf
Ja när jag blir irriterad över smärtan.Men det upptar dina tankar? För du skriver mkt om krämpor och smärtor?
Jag har ju svårt för ordet nej.Tja, var och en gör ju som de vill men det känns inte som en god idé. Som sagt, bättre att prioritera att vara i form när det ordinarie arbetet börjar.