Ja! Hon är både otroligt duktig men framförallt en fantastiskt snäll människa!Åh vad roligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Hon är både otroligt duktig men framförallt en fantastiskt snäll människa!Åh vad roligt!
Det är typ dubbla mot vad vår nuvarande drar Men så är det ju en liten bil också.En snabb utrakning just nu sager att varan drar runt 1 liter pa 11-12 kilometer. Nu har vi inte raknat exact pa det, men som sagt, det ar en 22 ar gammal bil som har "fuel economy" som var lag nar den kom ut. Jag gissar att nya drar mindre bransle.
Det är typ dubbla mot vad vår nuvarande drar Men så är det ju en liten bil också.
Vad var det för bil? Jag är i lite samma sits och det blir nog en performance suv som kompromiss. Jag har helt fastnat i träsket att välja mellan bensin eller el iställetKollar bilannonser. Hittade en bil jag vill ha, till rimlig prislapp, till salu av bilhandlare i närheten. Meeen så var det den där lilla detaljen att den nog inte riktigt är vad jag borde ha ändå för att den inte är tillräckligt praktisk Det är hemskt när drömmen vore en liten nätt sportbil och man rent praktiskt skulle behöva en skåpbil eller en gammal Volvo-låda...
En BMW 320 touringVad var det för bil? Jag är i lite samma sits och det blir nog en performance suv som kompromiss. Jag har helt fastnat i träsket att välja mellan bensin eller el istället
Min kombi har sport i namnetJag skulle gärna vilja ha ett mellanting, typ kombiversion av någon bra BMW. Men att åka ut på lure coursing-fält med bakhjulsdrift känns inte jättelockande. Och så vill jag ha låg bensinförbrukning. Jag har gjort misstaget en gång att köpa en "billig version av en sportig kombi", då en Subaru Impreza. Det kändes hela tiden att det var en kompromiss och var aldrig kul eller bra. Man kunde ana att bilen skulle kunna vara bra, oooom det inte varit för att allt med den var något slags kompromissande mellanting (med rejäl motor hade den säkert varit betydligt bättre, men också löjligt dyr..).
Så nä. Nu ska jag ha en praktisk bil som är byggd för att vara just en praktisk bil från början. Det är nog bara då jag kan bli nöjd. Fast jag hoppas någonstans att det inte blir en Volvo
Nej det är inget konstigt med det i min värld!Jag är lite underlig, jag är ju inte världens mest ordningsamma person men så fort jag ska bort någonstans över natten så måste jag dammsuga, moppa golven, bädda rent och allmänt städa. Jag är tillbaka på onsdag kväll men ändå så håller jag på. Nåja nu är allt klart förutom att moppa och måla naglarna - varför jag ska måla naglar när jag ska ut på landet är ett mysterium i sig.
Är det en Golf? (De är de enda jag kommer på direkt som heter något med "sport", fast det finns ju garanterat fler...)Min kombi har sport i namnet