Ser på OS simningen kval. Noterade just att det regnar ute.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just det där verkar vara standard, åtminstone i "mina" kretsar... Ibland kommer ett mellanläge också som är: "Ok, du kan få hjälpa till, om du gör allt på exakt mitt sätt och du ska vara j*vligt tacksam för att du blir betrodd att hålla på med det här!"Så irriterande. Jag har fått in en styrelseldamot som är precis så.
Jag kan göra precis allt. Senare: ingen ville ju hjälpa till.
Här skulle det vara soligt på förmiddagen och regn på eftermiddagen. Perfekt tänkte jag, som ville gå promenad på förmiddagen och ha ensamtid inne på eftermiddagen när sambon skulle iväg. Well. Det regnade med perfekt tajming för att täcka all tid mellan frukost och lunch, nu är det soligtFunderade på att gå ut och plocka bär. Kollade väderappen. Skulle vara solmoln. Fine! Skulle börja byta kläder och 5 sek senare hade vi typ monsunregn.
Står fortfarande solmoln på appen. Hoppas det går över fort!
Visa bifogad fil 150100
Grattis!Här skulle det vara soligt på förmiddagen och regn på eftermiddagen. Perfekt tänkte jag, som ville gå promenad på förmiddagen och ha ensamtid inne på eftermiddagen när sambon skulle iväg. Well. Det regnade med perfekt tajming för att täcka all tid mellan frukost och lunch, nu är det soligt
Åh, bärbuskar... Jag borde bjuda in oss på middag hos sambons mor. Hon har bärbuskar på tomten! Och så borde jag ta en skogspromenad någon dag. Frågan är mest vilken skog som passar bäst för bärplockning. Har börjat se en del blåbär, men i stockholmsskogarna är man ju aldrig ensam om att gilla bär.Grattis!
Vi fick sol nu vi med. Så nu ska jag nog ut och rensa något träd eller buske på bär.
Jag brukar spola
Varför gjorde du det om du hatar sånt?Gjorde just ett logiktest som jag verkligen, verkligen, verkligen misslyckades med. Jag hatar cirklar och trekanter och fyrkanter Dessutom blir jag så sjukt stressad. Hade varit bättre om jag bara svarat på måfå.