Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är på biblioteket med grabben. Vilket ställe ändå!
Ja, älskar't!Jag är på biblioteket med grabben. Vilket ställe ändå!
Ja, det där är så spännande! Mina barn bjuder också mycket på kaffe och går runt och sopar under bordet osv, eller så tar de varsin Bobby car och säger ”jag åker jobbar!”, parkerar bilen, springer fram och tillbaka och hoppar sedan på bilen igen och ”åker hem”.Sitter och funderar lite på Es lekar. Igår på leklandet/lekhus så drogs hon mot dockorna och köket.
Jag reflekterar över att hon leker det hon ser i vardagen. På hennes förskoleavdelning är det småbarn som ofta sitter i knät på förskolelärare eller befinner sig väldigt nära dom, vilket speglar sig i hur hon lekte med dockorna. Som förälder tillbringar jag mycket tid i köket tex och ofta med en kaffekopp, vilket jag också blev bjuden på i "Es kök" Dockorna fick täcke och plockades även ur sängen med orden "god morgon" precis som vi gör.
"Barn gör inte som vi säger, barn gör som vi gör"
När jag var vikarie på en förskola för en massa år sedan berättade en förälder till ett av barnen att barnet där hemma radade upp några gosedjur och gick sen och sa "Men baarneeen! Nu lugnar vi ner oss!" med lite arg röst - precis som en av förskollärarna gjorde när det blev lite för stökigt i det stora rummet på förskolanJa, det där är så spännande! Mina barn bjuder också mycket på kaffe och går runt och sopar under bordet osv, eller så tar de varsin Bobby car och säger ”jag åker jobbar!”, parkerar bilen, springer fram och tillbaka och hoppar sedan på bilen igen och ”åker hem”.
Haha, ja, här säger Sixten AJABAJA HARRY när Harry puttas, det brukar deras fröken säga säger de när jag frågar .När jag var vikarie på en förskola för en massa år sedan berättade en förälder till ett av barnen att barnet där hemma radade upp några gosedjur och gick sen och sa "Men baarneeen! Nu lugnar vi ner oss!" med lite arg röst - precis som en av förskollärarna gjorde när det blev lite för stökigt i det stora rummet på förskolan
HahahHaha, ja, här säger Sixten AJABAJA HARRY när Harry puttas, det brukar deras fröken säga säger de när jag frågar .