En pike för 800:-Tjoho! och på tal om att vara värd. Hur blev det med shoppingen till dig själv? Har du unnat dig något exklusivt i klädväg än?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En pike för 800:-Tjoho! och på tal om att vara värd. Hur blev det med shoppingen till dig själv? Har du unnat dig något exklusivt i klädväg än?
En pike för 800:-
Jag har aldrig köpt sånt åt mig.Grejen ar att om man koper trojor i den prisklassen haller de sig snygga mycket langre. Jag gar igenom och slanger Maken's golf skjortor da och da nar materialet helt enkelt ar sondertvattat ... sisadar 10-15 ar senare. De haller fortfarande passformen och ser snygga ut ... utom just dar materialet har tagit slut pa grund av antal tvattar.
Gud denna rekryterare läker info!När headhunter ringer och inte läger på när man säger en löjlig siffra.
Utan vill åter komma. .
Får se vart det leder.
Panduro va? Jag såg kattskelettet förra året och tänkte att deeeen vill jag ha klämde lite på den igår men då kändes den ännu mera plastig på något visAlltså... Jag är inte mycket för Halloween pyntning men denna villhöver jag
Visa bifogad fil 37142
Jag har aldrig köpt sånt åt mig.
Gud denna rekryterare läker info!
Nu vet jag företaget hon försöker rekrytera mig till.
deras kontakt person med telefonnummer.
IT säkerhet är inte för alla.
Det blir säkert bra!
När jag hade min ponny med trist ridexteriör och en luddgubbe som var hälften islandshäst stod vi alltid på träningsanläggningar i Stockholm.
Han kostade ju hälften av de flestas sadlar. Han var otroligt populär och alla visste vem han. Vi blev aldrig illa behandlade - tvärtom!
Jag prata just med rekryteraren och hon frågade om jag kunde sänka mitt löneanspråk, yea rigth! tackade nej och önskade att hon har en bra dag.Da ar det pa tiden att du borjar nu.
Hmmm ... det ser ut som om du skulle kunna gora en hel del i det foretaget.
Panduro va? Jag såg kattskelettet förra året och tänkte att deeeen vill jag ha klämde lite på den igår men då kändes den ännu mera plastig på något vis
Aha! Det förklarar varför jag missade en enhörning på panduro, tänkte att det var konstigtJust denna hittade jag på Citygross
Katterna och hundarna på Dollarstore och ja alla ser rätt plastiga ut
En pike för 800:-