Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundmyspaus. 🐕 :love:

Hon snarkar gott och jag har bägge händerna fria :D

20190925_102859.jpg
 
Jag blir tokig.. HAde fått ett meddelande i mina sidor om mammografi, så när jag ändå var inloggad tog jag tag i att boka tid för cellprov när jag är ledig i oktober. Allt väl, bortsett från den LILLA men i mina ögon rätt väsentliga detaljen att det inte någonstans framgår VAR jag ska göra det jävla cellprovet?! :banghead::banghead: Så då får jag sätta mig i telefonkö till dem för att veta vart jag ska åka på tiden jag bokat.... Menförihelvete!
 
Imorgon ska jag flytta min feta, lurviga blandras till ett lite "finare" stall med ridhus etc... hoppas vi passar in :crazy::D tur de mest har islandshästar så de är vana vid fluff

Det blir säkert bra!
När jag hade min ponny med trist ridexteriör och en luddgubbe som var hälften islandshäst stod vi alltid på träningsanläggningar i Stockholm.
Han kostade ju hälften av de flestas sadlar. Han var otroligt populär och alla visste vem han. Vi blev aldrig illa behandlade - tvärtom!
 
Det blir säkert bra!
När jag hade min ponny med trist ridexteriör och en luddgubbe som var hälften islandshäst stod vi alltid på träningsanläggningar i Stockholm.
Han kostade ju hälften av de flestas sadlar. Han var otroligt populär och alla visste vem han. Vi blev aldrig illa behandlade - tvärtom!
Min häst kostade 1/3 av vad sadeln kostade att köpa begagnad :angel:
 
Håller på med betesåtanganden som jag inte jobbat med innan. Tur vi blir kontrollerade av van kollega i nya moment, för det här är KRÅNGLIGT. Och systemet är inte smidigt om man säger..
Har fått några rätt krångliga ärenden där det sökts om, sökts fel eftersom lantbrukaren inte kunnat se sina åtaganden och då måste vi reda ut det så det blir rätt och inte som det är sökt så lantbrukaren inte förlorar massa pengar. När man sen hamnar på ett okomplicerat ärende är förvirringen total och jag undrar vad jag missar :cautious::rofl:
Så har första delutbetalningen gått iväg, i vårt län är det över 361 miljoner kr som rullar ut. Ska bli 1,6 miljarder kr innan året är slut :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 677
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp