R
Raderad medlem 68338
Vaknade precis.. ligger och drar mig i sängen och laddar för att gå ner och måla men har ingen stress.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon ska jag flytta min feta, lurviga blandras till ett lite "finare" stall med ridhus etc... hoppas vi passar in tur de mest har islandshästar så de är vana vid fluff
Det kommer säkert bli jättebra!Imorgon ska jag flytta min feta, lurviga blandras till ett lite "finare" stall med ridhus etc... hoppas vi passar in tur de mest har islandshästar så de är vana vid fluff
Min häst kostade 1/3 av vad sadeln kostade att köpa begagnadDet blir säkert bra!
När jag hade min ponny med trist ridexteriör och en luddgubbe som var hälften islandshäst stod vi alltid på träningsanläggningar i Stockholm.
Han kostade ju hälften av de flestas sadlar. Han var otroligt populär och alla visste vem han. Vi blev aldrig illa behandlade - tvärtom!
När headhunter ringer och inte läger på när man säger en löjlig siffra.
Utan vill åter komma. .
Får se vart det leder.
Ja, min kostade väl ungefär 1/3 av sin sadel. Klart prisvärd luddgubbe iom stryktåligt material som hade längre hållbarhet än de dyrare materialen.Min häst kostade 1/3 av vad sadeln kostade att köpa begagnad
Min är tyvärr inte av stryktåligt material, men hon är fantastisk ändåJa, min kostade väl ungefär 1/3 av sin sadel. Klart prisvärd luddgubbe iom stryktåligt material som hade längre hållbarhet än de dyrare materialen.