Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste säga att jag ibland undrat om det var fel av mig att tacka nej till denna tjänsten (blev erbjuden den innan nuvarande samordnare). Så jäkla skönt att veta att det var helt rätt att tacka nej! :banana: Är verkligen ingen kontorsråtta, hade 1000 gånger hellre varit ”på golvet” som undersköterska idag.
 
Barnet ska cykla till skolan och jag ska sätta igång tvättmaskinen. Därefter ska jag promenera till gymmet och köra ett pass där.
För övrigt så ska jag fixa bokföring för IK Häktet och förhoppningsvis inte så mycket mer. Vid 14 kommer dottern hem från skolan så då ska vi till stallet. Mocka hagarna och motionera en ponny är dagens planering :)
 
Lugnt i hela bygget. Min tankevurpa gjorde ändå inte någon skillnad i slutändan visade det sig, så då behöver jag inte ha dåligt samvete.

Bokat tid för vaccination av hästarna. Tror jag firar 10 eller 11 år med veterinären i år. Måste kolla upp det.
 
Alltså... Jag är inte mycket för Halloween pyntning men denna villhöver jag :love: :cry::rofl:
20190924_161941.jpg
 
Äter frukost på fiket i skolan. De har kanelbullar i ugnen så jag måste nig skynda mig till lokalen för dagens SI-möte med de som läser termin 1 på programmet 🤪
 
Fibernätet funkar fortfarande inte hos mig trots att det enligt kommunen ska vara igång igen. Så töligt… Funkar ju att jobba genom telefonens 4G men skrivaren går också på wifi och jag vet inte vart jag har usb-sladden 😅
 
Idag har jag insett en sak om mig själv.

Jag vill numera ha 0 ansvar på jobb. Hade ett massivt ansvar då jag var yngre, på mina tidigare jobb. Nu märker jag att jag vill ha 0. Blir bara stressad av det. Hela min kväll igår var helt förstörd över att jag skulle ha så stort ansvar idag. Där jag jobbade senast fick jag också massa ansvar - jag vill inte ha det! Jag vill göra det jag ska och sedan gå hem. Inget ska vara beroende av mig för att fungera. För då blir jag stressad.
 
Idag har jag insett en sak om mig själv.

Jag vill numera ha 0 ansvar på jobb. Hade ett massivt ansvar då jag var yngre, på mina tidigare jobb. Nu märker jag att jag vill ha 0. Blir bara stressad av det. Hela min kväll igår var helt förstörd över att jag skulle ha så stort ansvar idag. Där jag jobbade senast fick jag också massa ansvar - jag vill inte ha det! Jag vill göra det jag ska och sedan gå hem. Inget ska vara beroende av mig för att fungera. För då blir jag stressad.

Du får byta med mig :D Jag har massa ansvar utan att ha ansvar. Inget som är beroende utav mig och jag kan lägga upp dagen efter behov.

Vänta lite.. nej du får inye byta jobb med mig jag gillar ju mitt jobb trots att jag ibland får kika ner i folks avloppsbrunnar :rofl:
 
Du får byta med mig :D Jag har massa ansvar utan att ha ansvar. Inget som är beroende utav mig och jag kan lägga upp dagen efter behov.

Vänta lite.. nej du får inye byta jobb med mig jag gillar ju mitt jobb trots att jag ibland får kika ner i folks avloppsbrunnar :rofl:
Har redan ett jobb som mer eller mindre är utan ansvar :) Har ansvar över mig själv, att göra ett bra jobb och ta hand om de äldre. Och det räcker för mig :) När jag är sjuk så gör någon annan mitt jobb, jag är inte oersättlig. Inget blir heller liggande tills nästa gång jag kommer. EXAKT som jag vill ha det. Undrar dock om chefen blir väldigt missnöjd på mig om jag säger sanningen att jag aldrig vill hoppa in som samordnare igen.
 
Har ätit frukost, druckit kaffe och sett lite av nyaste avsnittet av The Heart Guy ❤. Funderar på mer kaffe eller börja ta itu med dagen ^^. I em/kväll jobb.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 677
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp