Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du har nog rätt

Skulle du gilla att klä dig snofsigare? Eller känner du bara att du borde?
Om du nu vill ha en annan stil kanske du skulle ta hjälp i en butik att hitta lite kul kläder du känner dig snygg i? Om det är målet alltså.

Jag har gått från road av kläder till totalt ointresserad, köper aldrig kläder om jag inte måste längre. Men jag vet att jag gillar sköna kläder som jag tycker sitter bra.
 
Jag har köpt en hel hög måste-ha-saker idag. Alltså, strumpor, underkläder, mössa, hygienartiklar. Inget roligt, inget fancy, rena basgrejer. Men jag vägrar att addera summorna på kvittona! 🙈 Fasen vad det går mycket pengar till tråkiga nödvändigheter!
 
Skulle du gilla att klä dig snofsigare? Eller känner du bara att du borde?
Om du nu vill ha en annan stil kanske du skulle ta hjälp i en butik att hitta lite kul kläder du känner dig snygg i? Om det är målet alltså.

Jag har gått från road av kläder till totalt ointresserad, köper aldrig kläder om jag inte måste längre. Men jag vet att jag gillar sköna kläder som jag tycker sitter bra.
mest skönare kläder.
 
Dricker kaffe och försöker sparka igång jobbet. Jag har nio administrationssaker på att-göra-listan idag som inte känns helt rimliga hinna med. Lite trist att sätta igång med dessutom eftersom torsdagar ska vara min administrations- och undervisningsfria dag. Vidare, en dag vid datorn är en morgondag med ont i nacken och huvudvärk.
 
Lämnade sent på förskolan. Barnen satt runt ”gamla fröken” och typ ignorerade nya. Jag hoppas de accepterar henne snart, annars blir det så bökigt. Min unge har sagt att han inte gillar henne men igår sade han att hon är snäll.

Jag ska plugga så fort jag orkar släpa mig ur bilen. Ska först se om jag kan hitta min cykel, om så ska numera exet fixa sits till barnet och serva cykeln så vi kan ”cykla ut på äventyr”.
 
@cirkus Visst är det du som lade ut en video på en ponny och en sexåring på Instagram där ponnyn följde barnet så himla fint i ett ridhus?
Jag blev ju alldeles rörd! Åh vilken fin liten film, och vilken fin ponny!! Så snäll och lyhörd ponnyn såg ut att vara :love::love:
/hemlig följare

Ja det var jag :D
Jag har fött upp ponnyn och sålde henne i Augusti. Det är så lätt att släppa när det är så rätt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 675
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp