Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lät Pållan vila och har kämpat ifatt hjälpligt idag. Projektansökan så gott som klar. Föreläsning nr 2 så gott som klar. Röjt undan det värsta i hemmet, inklusive skogen på fönsterkarmen.

Partner lagar mat. Snart kommet middagsgäster.

Jag hänger kvar i livet ett tag till, tror jag.

Tack för tips om vad lördagarna är till för, @Philosophia . Jag har alltid undrat.
 
Överlevt ett 1-årskalas...
Jag är helt slut i skallen, ändå var det bara folk som jag kände där :crazy: Roligt men jobbigt.

Funderar om jag ska ta itu med att tömma och flytta ut en byrå till hallen, den kommer att göra mer nytta där.
 
Var slänger man parfym? Vi har rensat i badrummet och har massor med flaskor gammal parfym som vi inte kommer använda..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 677
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp