Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag är verkligen inte van vid att vara sjuk.... Jag känner mig så gnällig och besvärlig.....:down: Sov till och från till kl 10, sov sedan en timme till nu på eftermiddagen. Gick ut och mockade och blev helt genomsvettig.... :meh::wtf: Och nu ligger jag här på soffan igen.
Nåja, det är ju inte böldpest, utan en helt vanlig förkylning.... ;)
 
Jag ar vaken aldeles for tidigt en lordag morgon. :cautious: Nu ser det dock ut som om varmeboljan ar bruten och vi har kommit in i vart normala "hostvader" ... det vill saga temperaturer mellan 20 och 25*C. Harligt! Dessutom ska det regna i morgon sager de.
Jag funderar pa att ta barnbarnet i morgon i nagra timmar sa vi far umgas lite med henne. :)
 
Det regnar ute igen.

Jag ger mig själv en guldstjärna för att diskmaskinen som stått på köksgolvet i flera månader nu äntligen har kommit in på sin plats. Det var precis på millimetern att den passade mellan diskbänk och spis. Nu är det bara resten av installationen kvar och den gör jag inte själv.
 
Jag sitter i badkaret och lyssnar på regnet, det spöregnar ute, så mysigt 😍. Och så bra att det regnade mindre tidigare idag på marknaden....
 
Jag sitter i badkaret och lyssnar på regnet, det spöregnar ute, så mysigt 😍. Och så bra att det regnade mindre tidigare idag på marknaden....
Tror att jag också ska ta ett bad.... :)

Men regn vill jag INTE ha - inte med vårt läckande stalltak. Det regnade som attans i natt, och det enda jag kunde tänka på var taket..... På plussidan får vi ut en snickare i veckan som ska kolla om det går att rätta till takpannorna så längre, så kanske vi slipper byta taket just nu (men det kommer säkert att behövas snart).
 
Köpte ny soffa av kompisarna
Den är i stort sett oanvänd..
Kostade mig några hundra
Inte mina grejer på bilden haha .
FB_IMG_1567869060650.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 675
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp