Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker vin och lyssnar på italiensk barockmusik. Skänkte bort min soffa idag så halvligger lite slött i en fåtölj. Har idag köpt staffli, oljefärger, penslar och en målarrock. Dessutom har jag budat hem en antik förgylld ram på auktion. Känner mig mer eller mindre redo för att ta tag i min sk "målarkarriär". DOCK åker jag "tyvärr" utomlands nästa vecka. Lite trist när en just kommit på typ meningen med livet men men får ta tag i min "konstnärskarriär" när jag kommer hem igen 😅 Man kan ju hoppas att entusiasmen inte hunnit svalnat till dess :rofl:
 
Jag kollade den ena parfymen på Tradera. 20 kr var bjudet. Nog för att jag säljer symönster för det, men de kan jag bara lägga i ett kuvert och skicka iväg..
 
Passar brorsans tre månaders grabb inatt medans dem skulle ha kalas för svägerskans syrra. Jag är definitivt klar med barn känner jag 😂😂 Funkar att låna en helg eller så men rätt skönt att veta att jag ska lämna tillbaka honom imorgon 🤣😍

Jag hälsade på min bror häromveckan. Han har en tvåårig dotter. Hon var minst sagt fascinerad av sin "alkoholiserade faster" (som hennes föräldrar tydligen kallar mig :cautious: )och ville absolut testa mina kläder/smycken och hänga rent allmänt. Hon vaknade 06 och bara "Törniiiiiiiis". Brorsan bara "eh nej hon sover" :p
Ikväll när han skulle lägga henne så hade han lite pedagogiskt sagt att "mamma och pappa älskar dig xxx". Då säger ungen "xxx älska tööööörnis"

:rofl:
 
Jag har just fyllt i kallelsen att jag ska utfora min "civil duty" och rapportera till Jury Duty October 2, 8am. Kul tycker bussbolaget :rage: INTE! :arghh: men det blir helt klart ett avbrott i mina rutiner. :p

OCH sa har jag pa mig jeans i dag ... forsta gangen sedan mitten pa Maj som jag har nagot annat an shorts/knabyxor eller kort - kort kjol. :) Jag trevade efter en langarmad troja i garderoben, men insag att det nog skulle vara en "overkill" ... just nu ar det straxt over 21*C ute ... men jag tar med en "hoodie" nar jag aker ut om en stund. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 677
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp