Det sorteras som farligt avfall!
Då får det bli en tur till tippen i veckan Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sorteras som farligt avfall!
Vänta lite! Många är som galna på gamla parfymer! Så sälj dem istället!Då får det bli en tur till tippen i veckan Tack!
Vänta lite! Många är som galna på gamla parfymer! Så sälj dem istället!
Det är bara att googla om du är osäker hur något ska sorteras. Gör det själv när jag blir osäker.Då får det bli en tur till tippen i veckan Tack!
Det är bara att googla om du är osäker hur något ska sorteras. Gör det själv när jag blir osäker.
På loppis går de åt som smör i solskenet!Det är inga märkvärdiga grejer, sånt som kostar typ en hundring nya. Orkar inte hålla på med besvärliga köpare och skicka glasflaskor hur och dit..
Det får bli tippen
På loppis går de åt som smör i solskenet!
Vissa sopstationer har iofs sådant man kan lämna som de i sin tur skickar till second hand (vet inte om de tar emot parfymer men det borde de göra med tanke på efterfrågan)Jag säljer aldrig på loppis. Skulle väl kunna sänka till secondhand.
Kan du inte måla lite på resande fot @tornblomma ?
Passar brorsans tre månaders grabb inatt medans dem skulle ha kalas för svägerskans syrra. Jag är definitivt klar med barn känner jag Funkar att låna en helg eller så men rätt skönt att veta att jag ska lämna tillbaka honom imorgon
Aftonbladet rapporterar om felsägningen ”Donald Hump” och förklarar sedan: ”Direkt översatt till svenska kallade Biden presidenten för ”Donald Juck”. ”
Jag orkar inte