Haft ångest hela natten och knappt sovit. Legat i sängen hela morgonen och lyssnat på gamla avsnitt av Tankesmedjan. Funderar på att äta frukost, men väntar nog till lunch istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du ta det lugnt idag? Sätta på lugn musik, äta något litet och sedan göra något kravlöst? -läsa en bok, se på en film eller vad du föredrar?Haft ångest hela natten och knappt sovit. Legat i sängen hela morgonen och lyssnat på gamla avsnitt av Tankesmedjan. Funderar på att äta frukost, men väntar nog till lunch istället.
Skön stilSambon och hunden snarkar ikapp här i soffan.
Visa bifogad fil 36278
Självklart har voffa tagit bästa platsen
Jag måste på stallmöte, men i övrigt blir det lugnt.Kan du ta det lugnt idag? Sätta på lugn musik, äta något litet och sedan göra något kravlöst? -läsa en bok, se på en film eller vad du föredrar?
Exakt vad jag också kommit fram till. Jag tycker att jag har gett yrkeslivet en ärlig chans, och jag är inte imponerad.Jobbar.
Jag tänker lite som att man ska tydligen testa allt. Nu har jag testat att jobba i många år och insett att det nog inte är min grej. Vem kontaktar man?
Inte jag heller är sådär överdrivet imponerad. Tyckte skolan var astrist också. Universitet var kul dock, det gillade jag. Funderar mer och mer på att jobba ännu mindre men så är det det här med pensionen och den totala fattigdomen.Exakt vad jag också kommit fram till. Jag tycker att jag har gett yrkeslivet en ärlig chans, och jag är inte imponerad.