Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner med min farsa nu. I morse 06:30 facebookade han en mkt glad bild över hur fint och mysigt etc det var i båten på väg från sommarhamnen på Värmdö till vinterbåtklubben i Mälaren. Båten har hög mast och kan bara passera en rutt genom Sthlm. Tydligen var liljeholmsbron avstängd någon vecka. Papputen fick vända och åka till Wasa-varvet och hyra veckoplats.
Sen kommunalt ta sig till båtklubben där bilen väntade. Väl där ser han att de stulit delar av hans saker båten kräver ståendes på land.
Och så måste resan göras om igen sen..
 
Sambon och hunden snarkar ikapp här i soffan.

20190908_001233.jpg


Självklart har voffa tagit bästa platsen :D
 
Regnar idag igen :meh: Ungarna tog stövlar och paraply och gick till kompisarna som bor 1,5 km längre in på grusvägen och jag och maken ska snart gå ut och bygga en ny grind till den automatiska grindöppnaren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 682
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp