Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
36296

0-100 på 2 sekunder nedför trappan idag 🥴
 
ÅÅÅÅÅH! :arghh: Det var tydligen figurmarsipan jag hade i kylen, inte mandelmassa! Nu måste jag ju åka och handla. Och på måste jag klä på mig och kan inte mysa runt i tofflor och morgonrock längre!:arghh::mad:
 
Morrn :cautious: om ett tag far vi se hur jag kanner for det. :cautious:

ÅÅÅÅÅH! :arghh: Det var tydligen figurmarsipan jag hade i kylen, inte mandelmassa! Nu måste jag ju åka och handla. Och på måste jag klä på mig och kan inte mysa runt i tofflor och morgonrock längre!:arghh::mad:

Gor din egen mandelmassa ... den blir mycket godare.

Inte gjort mycket idag. Ja ridit och grejat i stallet.
Tycker det är kallt ute. Har på mig raggsockor. Ska vi hoppa över några månader och landa i december nu på en gång och sen hoppa några igen efter det och hamna i april?

Nej, nej, nej ... har ar det harligt fram till December ungefar ... men jag ar garna med pa att hoppa over January och February ... och kanske halva Mars ocksa.
 
Pytsat in några fler kmb ved, handlat och sen klippt allt gräs. I morgon ska det in mer ved och källaren kommer bli proppfull, sen vad jag ska göra med all ved som inte ryms inne? Den får nog staplas upp i garaget, så om jag behöver mer ved i vinter blir det enkelt att hämta in :up:

Tveksamt om jag kommer behöva mer än vad källaren rymmer dock, för det ska in en luftvärmepump i stugan innan vintern är här, så det kommer inte vara nödvändigt att elda lika mycket :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 763
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 682
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp