Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sätt dig ner igen och trösta dig med julmasipan,gör en tomte,gris etcÅÅÅÅÅH! Det var tydligen figurmarsipan jag hade i kylen, inte mandelmassa! Nu måste jag ju åka och handla. Och på måste jag klä på mig och kan inte mysa runt i tofflor och morgonrock längre!
Har bara vit marsipan..Sätt dig ner igen och trösta dig med julmasipan,gör en tomte,gris etc
Låter som en otroligt bra idéInte gjort mycket idag. Ja ridit och grejat i stallet.
Tycker det är kallt ute. Har på mig raggsockor. Ska vi hoppa över några månader och landa i december nu på en gång och sen hoppa några igen efter det och hamna i april?
Isbjörn?Har bara vit marsipan..
Eller snögubbe ??Isbjörn?
ÅÅÅÅÅH! Det var tydligen figurmarsipan jag hade i kylen, inte mandelmassa! Nu måste jag ju åka och handla. Och på måste jag klä på mig och kan inte mysa runt i tofflor och morgonrock längre!
Inte gjort mycket idag. Ja ridit och grejat i stallet.
Tycker det är kallt ute. Har på mig raggsockor. Ska vi hoppa över några månader och landa i december nu på en gång och sen hoppa några igen efter det och hamna i april?
Visa bifogad fil 36296
0-100 på 2 sekunder nedför trappan idag
Karamellfärg...?Har bara vit marsipan..
Aj! Sånt gör så ont! 1.5 år sist jag åkte omkull i trappen här hemma...Halva höger skinka var blå ett bra tag efteråt....
Den ser farlig ut!Detta var första gången jag stod på huvudet i trappan(tack och lov). Gjorde mest ont i armen och tummen men nu börjar jag känna mig allmänt mörbultad
Visa bifogad fil 36303
Den ser farlig ut!