Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då klättrar du ju precis som på en stege med andra ord. Men det måste ju vara bra mycket svårare att få ett bra grepp om trappstegen, än vad det är om en stegpinne? Usch, det verkar farligt! Det hade kanske till och med varit säkrare med en helt vanlig stege då.....
Det kändes inte ett dugg farligt att använda den trapp jag hade och det var inte svårt att hålla i sig. Jag bar t.o.m. otympliga saker upp och ner för den.
 
  • Gilla
Reactions: 360
Då klättrar du ju precis som på en stege med andra ord. Men det måste ju vara bra mycket svårare att få ett bra grepp om trappstegen, än vad det är om en stegpinne? Usch, det verkar farligt! Det hade kanske till och med varit säkrare med en helt vanlig stege då.....

Edit:
Det är normalt sett inga problem, trappstegen är väldigt djupa så hela fötterna får plats sålänge man kommer ihåg att sätta rätt fot på rätt steg. Vanlig stege hade varit obekvämt för fötterna.
 
Började idag för mig med. :(

Märkligt! Trodde först jag hade virus på min mobil men insåg sen att det bara var när jag gick in på Buke.
För mig fungerar det dock utan problem från datorn (som jag skriver från nu) men massa strul från mobilen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 682
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp