Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kändes inte ett dugg farligt att använda den trapp jag hade och det var inte svårt att hålla i sig. Jag bar t.o.m. otympliga saker upp och ner för den.Då klättrar du ju precis som på en stege med andra ord. Men det måste ju vara bra mycket svårare att få ett bra grepp om trappstegen, än vad det är om en stegpinne? Usch, det verkar farligt! Det hade kanske till och med varit säkrare med en helt vanlig stege då.....
Då klättrar du ju precis som på en stege med andra ord. Men det måste ju vara bra mycket svårare att få ett bra grepp om trappstegen, än vad det är om en stegpinne? Usch, det verkar farligt! Det hade kanske till och med varit säkrare med en helt vanlig stege då.....
Jag har inga problem.Är det bara för mig buke har virus? Kommer efter några minuter. Händer inte på ngn annan sida
Äta?Vad ska jag göra med alla vindruvor jag har?
Lite för många klasar på busken
Ja! Kommer in på någon konstig sida då och då och får starta om webbläsaren för att komma därifrån. Händer bara från ingenstans. Är det så för dig med?Är det bara för mig buke har virus? Kommer efter några minuter. Händer inte på ngn annan sida
Förmånlig ränta på CSN ändå bör sägas!
Lite för många klasar på busken
Ja! Kommer in på någon konstig sida då och då och får starta om webbläsaren för att komma därifrån. Händer bara från ingenstans. Är det så för dig med?
Började idag för mig med.Samma för mig! Började idag!
Började idag för mig med.
Mannen har rakat av sig att skägg! Plötsligt lever jag med en 17-åring!