Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det REGNAR ☔ :banana: nagot vi inte sett sedan borjan pa May. Det kanns riktigt kul efter den langa varma och torra sommaren. Det ska regna i morgon ocksa och sedan blir det sol nagra dagar innan det regnar igen.
Nu ar hosten oficiellt har 20-25*C och mycket behagligt vader. Bara nagon enstaka dag med 30*C kvar i ar och regn ett par ganger i veckan innan det startar ordentligt och regnar varje dag framat December. Men till dess gillar jag hosten!
 
Fick ett minne på FB med en bild på mig från något firande av ngt slag. Har en lapp kring halsen iom att alla fick sådant för hitta sin plats/bordspartner/göra saker.
En kompis skrev att jag glömt ta av mig prislappen sen vi jobbade sist.
En annan skrev att så stor och lång prislapp behöver inte tuaphua. "Är din för tårta" räcker.
Kan vara sant.. Funkade för sambon iaf! 😂
 
Är det bara för mig buke har virus? Kommer efter några minuter. Händer inte på ngn annan sida 🤔
Ja! Kommer in på någon konstig sida då och då och får starta om webbläsaren för att komma därifrån. Händer bara från ingenstans. Är det så för dig med?
Samma för mig! Började idag!
Började idag för mig med. :(
Märkligt! Trodde först jag hade virus på min mobil men insåg sen att det bara var när jag gick in på Buke.
För mig fungerar det dock utan problem från datorn (som jag skriver från nu) men massa strul från mobilen!
Varför tar ni inte detta på hjälpforumet? De två översta trådarna där handlar om det.
 
Jag uttryckte mig nog inte riktigt så diplomatiskt när sambon sa att han funderade på att raka av skägget :rofl:

Nu har han inte så mycket skägg men det lilla han har måste vara kvar :D

Jag var väl kanske inte heelt diplomatisk... :angel: särbon skrattade åt mig för jag fick ju skylla mig själv, jag var nämligen så dum att jag funderade (OBS! FUNDERADE) på hur han såg ut utan skägg när vi precis blivit ihop och då rakade han sig för att jävlas :laugh:
 
Efter en förvånande god natt har hundarna fått mat och en kissrunda, nu sitter de i bilen och väntar på att jag ska snora klart plocka ihop mig och sedan iväg på vår 100-mila resa hem, vi var fyra som åkte, tre som reser hem och en stannar kvar och springer över ängarna istället. 😢😢😢
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 682
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp