Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den trappan ser farlig ut, en sån som hoppar på en utan anledning( jag hade säkert gjort samma sak som du pga min klumpighet)Detta var första gången jag stod på huvudet i trappan(tack och lov). Gjorde mest ont i armen och tummen men nu börjar jag känna mig allmänt mörbultad
Visa bifogad fil 36303
Jag har aldrig sett min sambo utan skägg live
Jag har aldrig sett min sambo utan skägg live
Jag har heller aldrig sett min sambo utan skägg
Är det bara för mig buke har virus? Kommer efter några minuter. Händer inte på ngn annan sida
Ja! Kommer in på någon konstig sida då och då och får starta om webbläsaren för att komma därifrån. Händer bara från ingenstans. Är det så för dig med?
Samma för mig! Började idag!
Började idag för mig med.
Varför tar ni inte detta på hjälpforumet? De två översta trådarna där handlar om det.Märkligt! Trodde först jag hade virus på min mobil men insåg sen att det bara var när jag gick in på Buke.
För mig fungerar det dock utan problem från datorn (som jag skriver från nu) men massa strul från mobilen!
Det har jag med min partner... givetvis får han styla sig som han vill men jag har kanske uttryckt något i stil med "Gör inte om det där är du så snäll!"
Orka nä men funderade inte supermkt över detVarför tar ni inte detta på hjälpforumet? De två översta trådarna där handlar om det.
Jag uttryckte mig nog inte riktigt så diplomatiskt när sambon sa att han funderade på att raka av skägget
Nu har han inte så mycket skägg men det lilla han har måste vara kvar
Men om du vill veta, kolla trådarna där. (Om de nu kommit fram till något, jag har adblock och det är nog den som gör att jag slipper problemet)Orka nä men funderade inte supermkt över det
Men om du vill veta, kolla trådarna där. (Om de nu kommit fram till något, jag har adblock och det är nog den som gör att jag slipper problemet)