Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy stackarn! Ser dessutom hal ut.Detta var första gången jag stod på huvudet i trappan(tack och lov). Gjorde mest ont i armen och tummen men nu börjar jag känna mig allmänt mörbultad
Visa bifogad fil 36303
Du får väl se det som en inspirationsresa? Du kanske kan samla på dig en massa fina motiv till dina kommande målningar i höst.....Tar ett glas vin och chillar. Har köpt x antal flamingomuggar med roliga sugrör Är egentligen ganska otaggad på att resa till värmen och ligga vid en pool och sippa drinkar. Vill egentligen helst dricka rödvin och måla oljemålningar, men övertalar mig själv att det ska bli trevligt ändå! Får ta tag i måleriet och hösteriet när jag kommer hem helt enkelt!
Men fy stackarn! Ser dessutom hal ut.
Jag satte halkskydd på en trappa då den kändes hal. Men den där ser verkligen hal och brant ut -dålig kombination
Du får väl se det som en inspirationsresa? Du kanske kan samla på dig en massa fina motiv till dina kommande målningar i höst.....
Usch, det där är ju inte en trappa - det är en STEGE.... Och sådana har jag fobi för Jag hade velat se någon slags ledstång - eller kanske ett tjock rep - som man kunde hålla sig i när man klättrade upp och ner.Detta var första gången jag stod på huvudet i trappan(tack och lov). Gjorde mest ont i armen och tummen men nu börjar jag känna mig allmänt mörbultad
Visa bifogad fil 36303
Man håller i vangstyckena eller trappstegen när man går upp eller eller ner. När man går ner så backar man. Jag hade en likadan trapp där jag bodde förut.Usch, det där är ju inte en trappa - det är en STEGE.... Och sådana har jag fobi för Jag hade velat se någon slags ledstång - eller kanske ett tjock rep - som man kunde hålla sig i när man klättrade upp och ner.
Om du kommer på det så säg gärna till! Jobb är inte alls min grej heller faktiskt /sitter på jobbet
Csn
Så löser jag det just nu.
”Men, varför tentar du inte bara av det”
”Eh, då måste jag söka jobb jag inte vill ha”
Usch, det där är ju inte en trappa - det är en STEGE.... Och sådana har jag fobi för Jag hade velat se någon slags ledstång - eller kanske ett tjock rep - som man kunde hålla sig i när man klättrade upp och ner.
Norsk trappa kallar vi detDetta var första gången jag stod på huvudet i trappan(tack och lov). Gjorde mest ont i armen och tummen men nu börjar jag känna mig allmänt mörbultad
Visa bifogad fil 36303
Då klättrar du ju precis som på en stege med andra ord. Men det måste ju vara bra mycket svårare att få ett bra grepp om trappstegen, än vad det är om en stegpinne? Usch, det verkar farligt! Det hade kanske till och med varit säkrare med en helt vanlig stege då.....Man håller i vangstyckena eller trappstegen när man går upp eller eller ner. När man går ner så backar man. Jag hade en likadan trapp där jag bodde förut.