Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen. Och stänga av går inte heller.
Vid samma tidpunkt tyckte min katt att det var läge att hoppa upp i sängen för att hon ville gå ut. Men jag skulle förmodligen ändå ha vaknat då ngn gång. Har fastnat i femspåret just nu.Jag är upprörd! Det är helg. Jag är ledig.
Fem över fem! Katten bestämde att fem över fem var en bra tid att komma och skrika om att ingen klappar henne längre.
Tack kisse, jag älskar dig
Vid samma tidpunkt tyckte min katt att det var läge att hoppa upp i sängen för att hon ville gå ut. Men jag skulle förmodligen ändå ha vaknat då ngn gång. Har fastnat i femspåret just nu.
Vaknade 01 samt 04 och fick släppa ut hund i trädgården. Börjar jobba 07...Jag är upprörd! Det är helg. Jag är ledig.
Fem över fem! Katten bestämde att fem över fem var en bra tid att komma och skrika om att ingen klappar henne längre.
Tack kisse, jag älskar dig
Vaknade 01 samt 04 och fick släppa ut hund i trädgården. Börjar jobba 07...
Att du inte skrev gröna linser och röda linser iställetMorgonpyssel!
Visa bifogad fil 36226
Nu jäklar ska det bli ordning i skafferiet!
Har dessutom hunnit med att skriva ut ett symönster, ta en promenad och klippa ut delar till en topp.
Nu funderar jag på om jag vill åka på loppis. Vill ha en piedestal till, vore inte fel att få upp blommorna från golvet
Det låter faktiskt roligt med 1800-talsmarknad! Är det lite av en skördemarknad kombinerat med handarbete, hemgjorda praliner och liknande?Ska gå på 1800-talsmarknad idag. Dock får jag inte kontakt med det tilltänkta sällskapet. Hon jobbade 16h igår och fick sen på fest, så får eventuellt gå ensam
Att du inte skrev gröna linser och röda linser istället