Samtidigt som jag inte orkar göra någotDå är vi två!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samtidigt som jag inte orkar göra någotDå är vi två!
Det är inte lätt att ha häst när en mår dåligtÄgnat ett flertal timmar åt att leta lösdrift för helinackordering åt min häst. Tyvärr insett i veckan att det inte fungerar att både ha häst och plugga heltid när man är rejält deprimerad, ständigt på gränsen till att läggas in.
Så nu får hästen bo i flocken och vila fram till sommaren. En kompis tyckte jag skulle låna ut honom till en fodervärd, men skulle aldrig kunna slappna av då.
Nä, haft det struligt med mer tid på sjukhuset än hemma sedan november. Och känner nu att jag inte orkar mer än att plugga nu. Och blir jag inlagd igen så vill jag inte behöva rodda med hästen.Det är inte lätt att ha häst när en mår dåligt
Skulle själv behöva skaffa medryttare, men vågar inte. Är rädd att en ev medryttare ska skada det arbete jag lagt på ridningen, då hästen var lite av en problemhäst när den kom.
Torktumlaren har jobbat på i över en och en halv timme. Nu stannade den för att kondenslådan var full, trots att jag tömde innan jag startade. Så nu kommer den förmodligen gå lika länge till.. Hade vi haft plats att hänga tvätten hade jag gjort det...
Vi kan lida tillsammans. Sjuk och med ett läckande stalltak.....har inte riktigt varit min bästa dag heller....Haft en rätt vidrig dag Samtal med polisen ingår inte i vad jag anser är "kul"