Jaha, nu har jag nog fått tillbaka tre stycken från Hovrätten. Ska jaga rätt på deras papper så jag kan bocka av lite på min lista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis i efterskott!Ska försöka ta tag i mig och vingla hemöver. Det har varit underbart att vara ute på älgpass med särbon men tyvärr har de inte fått skjuta något. Jag har hunnit fylla år medan jag varit här också och åstadkommit en ful men god tårta
Den märkliga dekorationen beror på att särbon gillar inte ananas och jag gillar inte banan, dvs det var olika fyllningar i den
1,5 liters motor. Med lite skiljetecken blir den fullt begriplig tror jag?Såg en mystisk annons på Facebook
Säljer nu bilen går billigt 1,5 liters dragkrok elhissar fram. Går till slutet på december är fullt körklar det som ska göras är byta framklossar fram har nya som skickas med.först fram gäller
1,5 liter dragkrok?
1,5 liters motor. Med lite skiljetecken blir den fullt begriplig tror jag?
Fy vad vidrigt med Jizzbyxor!På samma sida hade någon lagt ut ett par jizzbyxor
(Utifrån bilden misstänker jag att de menade jazzbyxor, men det blev något helt annat)
Hoppas du kryar på dig snabbt!Här är en till som lyckats dra på sig en förkylning. Jag är till och med hemma från jobbet - minns inte när det hände sist..... Så här blir det soffan och stillsamhet hela dagen. Surfa, läsa, titta på TV, ev sova....ungefär så.....
Tack! Hoppas det löser sig för dig med!@tuaphua Krya på dig