Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min man har ätit upp chipsen jag tänkte ha till lunch
Inte ok hoppas de får fast gärningspersonenOk skjutningen skedde utanför min kompis på Norrmälarstrand. Hon satt och jobbade hemifrån. Inte Paggan dock. Hon såg vem det var. Kaozzz
Edit: såg alltså vem som blev skjuten, inte vem som sköt
Så märkligt.. igår käkade sambon och jag middag framför teven. Sambon tar undan tallrikarna och det är det sista jag minns?
Vaknade 01.15 på soffan. Gick till sängen, där sover sambon. Lägger mig, somnar om. Nu vaken med kaffe för att åka till jobbet snart.
Jag minns liksom ingenting? Vad som var på teve? Att jag la mig ner i soffan?
Det är helt blankt!
Hade inte druckit alkohol eller tar några mediciner.......
Visa bifogad fil 36170Just de denna handväskan får hänga med på bägge kalasen, min enda handväska( jag avskyr handväskor om dom inte är tuffa , jag är inte som många tjejer/kvinnor )
Så gjorde vi alltid när jag var liten! Men oftast märktes fyllningarna ut med hjälp av tandpetare
Jag har med semester, ska på begravning...
Håller med tidigare skribenter att det är en en god idé att kolla upp!Tack för omtanke @tornblomma @Petruska @bettysmatte
Jag kom hem på lunch och träffade sambon och berättade.
Han fyllde i att vi kollade på aussie rugby match på tv (ja just ja, jag minns poäng scoren och allt) och att jag plockade undan matrester och ställde in i kylen (minns). Gick tillbaka och la mig på soffan och slocknade när det var 10 spännande minuter kvar av matchen!(minns inte) Klockan borde ha varit strax efter 21.30.
Han stanna uppe 2h till men kollade youtube klipp på telefonen på verandan. Försökte väcka mig för att gå och lägga mig i sängen istället runt kl 23.30-midnatt men sa att jag var inte kontaktbar men också att han inte försökte helhjärtat heller. Somna på soffan är ju normalt inte så märkligt....
Jag tycker det är lite obehagligt det hela men har kännt mig helt ok hela dagen idag
Håller med tidigare skribenter att det är en en god idé att kolla upp!
JaSvarar inte bara dig,, är det vanliga vårdcentralen man ringer till och bokar tid ?
(Australien har rätt så lika system som Sverige när det kommer till vårdinstanser)
Tack.
På beskrivningen kan det vara TGA. Men jag är verkligen inte expert, utan går bara på egen igenkänning. Googla gärna det så kan du bilda dig en egen uppfattning.Tack för omtanke @tornblomma @Petruska @bettysmatte
Jag kom hem på lunch och träffade sambon och berättade.
Han fyllde i att vi kollade på aussie rugby match på tv (ja just ja, jag minns poäng scoren och allt) och att jag plockade undan matrester och ställde in i kylen (minns). Gick tillbaka och la mig på soffan och slocknade när det var 10 spännande minuter kvar av matchen!(minns inte) Klockan borde ha varit strax efter 21.30.
Han stanna uppe 2h till men kollade youtube klipp på telefonen på verandan. Försökte väcka mig för att gå och lägga mig i sängen istället runt kl 23.30-midnatt men sa att jag var inte "kontaktbar" men också att han inte försökte helhjärtat heller. Somna på soffan är ju normalt inte så märkligt....
Jag tycker det är lite obehagligt det hela men har kännt mig helt ok hela dagen idag
Jag har så mycket att göra just nu, att jag rentav skulle behöva ett par semesterdagar. De är också mycket användbara i sammanhanget.Det är ju därför det finns lördagar och söndagar. Utan dem skulle man aldrig hinna göra färdigt något i tid.
Tänker inte du på Silbersky? Samma förnamn dock.