Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så märkligt.. igår käkade sambon och jag middag framför teven. Sambon tar undan tallrikarna och det är det sista jag minns?
Vaknade 01.15 på soffan. Gick till sängen, där sover sambon. Lägger mig, somnar om. Nu vaken med kaffe för att åka till jobbet snart.
Jag minns liksom ingenting? Vad som var på teve? Att jag la mig ner i soffan?
Det är helt blankt!
Hade inte druckit alkohol eller tar några mediciner.......

Tack för omtanke @tornblomma @Petruska @bettysmatte

Jag kom hem på lunch och träffade sambon och berättade.
Han fyllde i att vi kollade på aussie rugby match på tv (ja just ja, jag minns poäng scoren och allt) och att jag plockade undan matrester och ställde in i kylen (minns). Gick tillbaka och la mig på soffan och slocknade när det var 10 spännande minuter kvar av matchen!(minns inte) Klockan borde ha varit strax efter 21.30.

Han stanna uppe 2h till men kollade youtube klipp på telefonen på verandan. Försökte väcka mig för att gå och lägga mig i sängen istället runt kl 23.30-midnatt men sa att jag var inte "kontaktbar" men också att han inte försökte helhjärtat heller. Somna på soffan är ju normalt inte så märkligt....

Jag tycker det är lite obehagligt det hela men har kännt mig helt ok hela dagen idag
 
Visa bifogad fil 36170Just de denna handväskan får hänga med på bägge kalasen, min enda handväska( jag avskyr handväskor om dom inte är tuffa , jag är inte som många tjejer/kvinnor )

Själv vill jag ha gulliga väskor som jag sen ändå aldrig använder :crazy:
Just nu suktar jag lite efter marimekkos rosa framförallt denna :d

911C6667-5588-49BE-BC77-5A57A22C7280.jpeg
 
Tack för omtanke @tornblomma @Petruska @bettysmatte

Jag kom hem på lunch och träffade sambon och berättade.
Han fyllde i att vi kollade på aussie rugby match på tv (ja just ja, jag minns poäng scoren och allt) och att jag plockade undan matrester och ställde in i kylen (minns). Gick tillbaka och la mig på soffan och slocknade när det var 10 spännande minuter kvar av matchen!(minns inte) Klockan borde ha varit strax efter 21.30.

Han stanna uppe 2h till men kollade youtube klipp på telefonen på verandan. Försökte väcka mig för att gå och lägga mig i sängen istället runt kl 23.30-midnatt men sa att jag var inte kontaktbar men också att han inte försökte helhjärtat heller. Somna på soffan är ju normalt inte så märkligt....

Jag tycker det är lite obehagligt det hela men har kännt mig helt ok hela dagen idag
Håller med tidigare skribenter att det är en en god idé att kolla upp!
 
Tack för omtanke @tornblomma @Petruska @bettysmatte

Jag kom hem på lunch och träffade sambon och berättade.
Han fyllde i att vi kollade på aussie rugby match på tv (ja just ja, jag minns poäng scoren och allt) och att jag plockade undan matrester och ställde in i kylen (minns). Gick tillbaka och la mig på soffan och slocknade när det var 10 spännande minuter kvar av matchen!(minns inte) Klockan borde ha varit strax efter 21.30.

Han stanna uppe 2h till men kollade youtube klipp på telefonen på verandan. Försökte väcka mig för att gå och lägga mig i sängen istället runt kl 23.30-midnatt men sa att jag var inte "kontaktbar" men också att han inte försökte helhjärtat heller. Somna på soffan är ju normalt inte så märkligt....

Jag tycker det är lite obehagligt det hela men har kännt mig helt ok hela dagen idag
På beskrivningen kan det vara TGA. Men jag är verkligen inte expert, utan går bara på egen igenkänning. Googla gärna det så kan du bilda dig en egen uppfattning.

Och om du nu inte tar kontakt med vården nu, så vill jag verkligen be dig att göra det om det här händer igen!!
 
Det är ju därför det finns lördagar och söndagar. Utan dem skulle man aldrig hinna göra färdigt något i tid.
Jag har så mycket att göra just nu, att jag rentav skulle behöva ett par semesterdagar. De är också mycket användbara i sammanhanget.

Jobbar hemma för att slippa att alla människor i hela världen ideligen går in på just mitt rum och frågar vad just jag tycker om alltalltallt mellan himmel och jord. Vad är det som gör just mina synpunkter så djävla eftertraktade?? Jag tycker oftast inget om det de frågar om, jag hittar bara på en åsikt för att få jobba vidare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 120
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 675
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp