Beklagar förlusten
Morbrors begravning . Tack för omtanken ❤.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar förlusten
Jaha vad ska jag göra denna helg? Några förslag?
Vill så gärna komma till Australien och gärna stanna. men de går inte just nu.Jag säger alltid, kom över till Aus och ha det gött för en helg......... men såklart, det går ju inte hux flux.
Så mitt nästa svar är "treat yourself" med vad än du känner för!
Om det så är en 2-dagars vildmarksvandring eller "bara" (inte så bara och bara, ibland behövs det) en dag på sofflocket med snabbmat och snack, netflix and chill.
Ut och fotografera?
Jaha vad ska jag göra denna helg? Några förslag?
Oj ska se om jag har dineros kvar. så jag inte blir pank i slutet av månaden.Shoppingrunda och unna dig det bästa i dyraste kläder! Coz you´r worth it!
Oj ska se om jag har dineros kvar. så jag inte blir pank i slutet av månaden.
Vad är det för festival?Jaha, vad gör jag nu då? Ingen ridning i helgen och kompisen jobbar så jag kan inte få sällskap till en festival jag tänkte vore rolig att gå på. Äsch liksom. Jag vill inte gå på festival ensam.
Sen tidigare laseroperationer. Tror inte det går bort.
Men om du får för dig att du kan komma på semester så vet du att det finns en bukefalist här som kan hjälpa med vad som eller bara glad att se en svenskVill så gärna komma till Australien och gärna stanna. men de går inte just nu.
För vil lägger pengar på vapen och lyssnar var rymdtommtar, himla zombies tycker!Det är en jävla skitsjukdom. Påverkar så mycket i livet. Varför kan inget vetenskapsgeni hitta en bot även om det är försent för vissa av oss?
Kolla med en ögonklinik iaf. Du har inget att förlora.
Precis landat i soffan här hemma. Planeringsdag idag och jag fick ta ett snack med mina chefer då det ser ut som om jag blir av med körkortet...
Jag är helt tom och orkar inte göra något.
Oj jag får börja planera. vill åka the Ghan. men sen vet jag inte mycket merMen om du får för dig att du kan komma på semester så vet du att det finns en bukefalist här som kan hjälpa med vad som eller bara glad att se en svensk
Rix fm festival.Vad är det för festival?