Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaks på jobb efter kundbesök och fått ett mail från min chef om att de finns här för stöttning. Vet inte vad jag skulle gjort utan detta fantastiska jobb.

Resultatmässigt så gjorde jag fantastisk den här veckan utan att egentligen vara med de senaste 2 dygnen.

Funderar på att sluta för dagen och åka ut till stallet för tårarna är bakom ögonlocken hela tiden.
 
Jaha vad ska jag göra denna helg? Några förslag?

Jag säger alltid, kom över till Aus och ha det gött för en helg......... men såklart, det går ju inte hux flux.
Så mitt nästa svar är "treat yourself" med vad än du känner för!
Om det så är en 2-dagars vildmarksvandring eller "bara" (inte så bara och bara, ibland behövs det) en dag på sofflocket med snabbmat och snack, netflix and chill.

Ut och fotografera?
 
Kom nyss hem från skolan. Skulle vara presentationer hela dagen av mig och mina medstudenter, men då jag knappt lyckats sova något i natt smet jag ifrån vid lunch.
 
Ingen skola idag så jag och Ville hängde i skogen. Han fick träna på att söka ut och jag plockade svamp! :D Alla nöjda och glada! Förutom farbrorn med hund som blev arg för att jag hade min hund lös. :meh: "Jag jakttränar min unghund, han får vara lös och långt ifrån mig" Pejlen borde ha gett en hint om att jag förväntade mig att hunden skulle vara långt ifrån mig.
 
Jag säger alltid, kom över till Aus och ha det gött för en helg......... men såklart, det går ju inte hux flux.
Så mitt nästa svar är "treat yourself" med vad än du känner för!
Om det så är en 2-dagars vildmarksvandring eller "bara" (inte så bara och bara, ibland behövs det) en dag på sofflocket med snabbmat och snack, netflix and chill.

Ut och fotografera?
Vill så gärna komma till Australien och gärna stanna. men de går inte just nu.
 
Jaha, vad gör jag nu då? Ingen ridning i helgen och kompisen jobbar så jag kan inte få sällskap till en festival jag tänkte vore rolig att gå på. Äsch liksom. Jag vill inte gå på festival ensam.
 
Det är en jävla skitsjukdom. Påverkar så mycket i livet. Varför kan inget vetenskapsgeni hitta en bot även om det är försent för vissa av oss? :banghead:

Kolla med en ögonklinik iaf. Du har inget att förlora.
För vil lägger pengar på vapen och lyssnar var rymdtommtar, himla zombies tycker!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 120
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 675
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp