Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska försöka ta tag i mig och vingla hemöver. Det har varit underbart att vara ute på älgpass med särbon men tyvärr har de inte fått skjuta något. Jag har hunnit fylla år medan jag varit här också och åstadkommit en ful men god tårta ;)

67667452_427750417857217_8374057009205249217_n.jpg


Den märkliga dekorationen beror på att särbon gillar inte ananas och jag gillar inte banan, dvs det var olika fyllningar i den :rofl:
 
Ska försöka ta tag i mig och vingla hemöver. Det har varit underbart att vara ute på älgpass med särbon men tyvärr har de inte fått skjuta något. Jag har hunnit fylla år medan jag varit här också och åstadkommit en ful men god tårta ;)

67667452_427750417857217_8374057009205249217_n.jpg


Den märkliga dekorationen beror på att särbon gillar inte ananas och jag gillar inte banan, dvs det var olika fyllningar i den :rofl:
Grattis i efterskott!
 
Ska försöka ta tag i mig och vingla hemöver. Det har varit underbart att vara ute på älgpass med särbon men tyvärr har de inte fått skjuta något. Jag har hunnit fylla år medan jag varit här också och åstadkommit en ful men god tårta ;)

67667452_427750417857217_8374057009205249217_n.jpg


Den märkliga dekorationen beror på att särbon gillar inte ananas och jag gillar inte banan, dvs det var olika fyllningar i den :rofl:
Grattis och smart med tårtan. :up:
 
Vilt chansade nu på morgonen på jobbet , lämnar en bil och hämtar en bil på bilfirma och ska vara på besiktning med en bil 0915. Jag hade 3 minuter till godo när jag parkerade utanför besiktningen
 
Näääj! Vaknade upp dunderförkyld idag. Jag som har en trillioner saker att göra. Har ätit frukost och varit ut med Vovvi. Nu tänker jag sova, skeda med Vovvi och hoppas sova bort krassligheten.
Här är en till som lyckats dra på sig en förkylning. Jag är till och med hemma från jobbet - minns inte när det hände sist..... :eek: Så här blir det soffan och stillsamhet hela dagen. Surfa, läsa, titta på TV, ev sova....ungefär så.....
 
Jag funderar och spekulerar... inom loppet av tre veckor har två gamla vänner/bekanta helt oberoende av varandra och som jag inte pratat med på 4-5 år hört av sig till mig. Eftersom saker brukar hända i serier om tre, funderar jag nu över om och isf vem det kommer bli den tredje gången...
 
Har nu skickat in min uppsats för FEMTE gången, hoppas det går vägen nu.. Nu är kommentarerna nere på struntnivåer, är så less..!

Såg nu på klockan att det är tjugo minuter kvar till ett distans-möte, vill helst bara gå och lägga mig igen.. Gnäll gnäll! :P
 
Ska försöka ta tag i mig och vingla hemöver. Det har varit underbart att vara ute på älgpass med särbon men tyvärr har de inte fått skjuta något. Jag har hunnit fylla år medan jag varit här också och åstadkommit en ful men god tårta ;)

67667452_427750417857217_8374057009205249217_n.jpg


Den märkliga dekorationen beror på att särbon gillar inte ananas och jag gillar inte banan, dvs det var olika fyllningar i den :rofl:

Så gjorde vi alltid när jag var liten! Men oftast märktes fyllningarna ut med hjälp av tandpetare :D
 
Lönesamtal avklarat. Kontentan är att jag är bra på allt med stora plus för målmedvetenhet och utvecklingsvilja. Skulle chefen tvunget hitta ett minus så är det att jag som person inte är en lagspelare (nähääää) men att det ändå funkar bra i arbetslaget. Hon stöttar mig fullt ut till chefsutbildningen och tycker att jag skulle bli en bra chef.
Den exakta lönen är inte satt men jag ligger iaf över medel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 119
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 675
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp