Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var så galet hungrig och sockersugen när jag kom hem att jag drog till med fem vitlöksklyftor och löjligt mycket olja när jag snabbrostade potatisstrips - stekte vitkål och falaffel och tryckte i mig dem med en jätteportion av den oljedrypande vitlökpotatisen och ketchup. Inte den hälsosamma middagen idag, men synden är god.

Jag var på konferens hela helgen och matades med det konstanta konferensfikat och de stora luncherna. Jag klagar inte, men det drar igång mitt matsug. Ska iväg på konferens igen i helgen och får väl köra nån form av detox nästa vecka.
 
Sitter och kollar på ”Say yes to the dress” och kan inte låta bli att bli lite blödig TROTS att det är världens töntigaste program, klänningarna är skitfula och brudarna verkar ganska vidriga. Sambon köpte champagne till mig för att fira mitt nya jobb och hann ta ett halvt glas innan han stack iväg på träning så nu sitter jag här och dricker upp resten själv. Får skylla på det!
 
Nu har jag bokat in en kul grej som jag alltid är jättesen med annars :D
Julbord! - i december iofs
Vi fick order om att boka julbord för 2 veckor sen. Kändes lite tidigt.. 😂
Vi brukar gå ihop med ett gäng till ett ställe här i närheten som har himla mycket roliga rätter med fokus på vilt. Så det finns vildsvinskinka, olika kallskuret med diverse fågel/hjort/björn/älg etc. Efter maten går man upp i slottet och kör fika/efterrätt framför enorm brasa. Supermysigt och lite annorlunda i vacker miljö!
 
Ville dö i morse när klockan ringde. Känner mig inte frisk och är så jäkla trött. Sambo och vovvi var på samma nivå. När lunch närmade sig var jag trött, småsjuk, ashungrig och med psm.
Blev rörd dock när vi på lunchhaket mötte en äldre herre som klätt sig i finkostymen för att gå ut och äta med sin dotter som bjöd på lunch. Så söt och så glad över deras lunchdejt.
På apoteket läste jag om de äldre hemlös på Vid din sida när jag väntade på apotekaren. Insåg när jag började bli tårögd att jag inte kan stå och grina där och fick sluta läsa. Hej trötthet-/pms-labil liksom!
 
Ligger i sängen efter att ha fixat och donat inför morgondagen. de är så katten så du är en halvtimme sen till att mysa med mig i sängen :D :p
 
36170
Just de denna handväskan får hänga med på bägge kalasen, min enda handväska( jag avskyr handväskor om dom inte är tuffa , jag är inte som många tjejer/kvinnor )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 119
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 675
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp