VA?
Hr du så grava bekymmmer med ögonen att de underkänner?
Kan vara så. Tydligen 2 prickar som sammanfaller och det får man inte ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VA?
Hr du så grava bekymmmer med ögonen att de underkänner?
I detta nu dricker jag rödvin och lyssnar på min best of baroque-lista. Planerar också min framtida konstnärskarriär Har fått en massa sköna klubbkids och transor som hört av sig och vill hänga i min "ateljé". "Paint me like one of your french girls" liksom haha. Tänkte att jag kan ju helt enkelt göra som de sköna damerna på 1700-talet och hålla salong med massa löst folk samtidigt som jag står och målar så flödar vinet och folk ligger i min schäslong med vindruvsklasar?
Rimligt?
Så märkligt.. igår käkade sambon och jag middag framför teven. Sambon tar undan tallrikarna och det är det sista jag minns?
Vaknade 01.15 på soffan. Gick till sängen, där sover sambon. Lägger mig, somnar om. Nu vaken med kaffe för att åka till jobbet snart.
Jag minns liksom ingenting? Vad som var på teve? Att jag la mig ner i soffan?
Det är helt blankt!
Hade inte druckit alkohol eller tar några mediciner.......
Kan vara så. Tydligen 2 prickar som sammanfaller och det får man inte ha.
Alltså, varför kommenterar detta?! Tavlan är helt fantastisk!Eftersom jag har bestämt mig för en ny karriär som dekadent konstnär messade min ömma moder och påminde mig om att jag redan i mellanstadieåldern närde en sådan förhoppning. Jag målade svulstiga målningar på en massa stora spånskivor som pappa sedan gömde undan i stallet
Man ser ju tydligt att jag redan som kiddo närde ngn form av 1700-tals romantiskt stilideal
Visa bifogad fil 36150
Är det bristningar du har? Isof kan de läka
Vad säger sambon? Uppträdde du annorlunda/märkligt? Låter jätteläskigt......Så märkligt.. igår käkade sambon och jag middag framför teven. Sambon tar undan tallrikarna och det är det sista jag minns?
Vaknade 01.15 på soffan. Gick till sängen, där sover sambon. Lägger mig, somnar om. Nu vaken med kaffe för att åka till jobbet snart.
Det är helt blankt!
Kan moppebil underlätta?Kan vara så. Tydligen 2 prickar som sammanfaller och det får man inte ha.
Det finns en sorts minnesluckor som heter något med global amnesi, förkortas tga. Det är helt ofarligt i så fall.Så märkligt.. igår käkade sambon och jag middag framför teven. Sambon tar undan tallrikarna och det är det sista jag minns?
Det är helt blankt!