Jag blir en tomat när det är varmt och svettas rejält i samband med lite ansträngning om jag har otur. Köldeksem och pass verkar ingen kanonkombo...
Då hade jag nog valt regn...
Jag ser hemsk ut på passet med det hör väl till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir en tomat när det är varmt och svettas rejält i samband med lite ansträngning om jag har otur. Köldeksem och pass verkar ingen kanonkombo...
Earth Overshoot Day idag.
Samtidigt har jag fått hem ekologisk och enbart växtbaserad kattsand transporterat från Kanada. Vilket gör att man nog måste ifrågasätta hur klimatvänligt det är. Plus blötmat gjord på kött gud vet varifrån. Gissar på Kina.
De borde erbjuda typ instagram-filter så man kunde välja hur man ville se ut !Jag ser hemsk ut på passet med det hör väl till
Tvätt hänger ute här också. Soltorkade lakan....Har hängt ut tvätt och håller på att frosta av frysen. Fy Fabian, så redig jag känner mig nu!
Äntligen tagit tag i att ringa veterinären för vaccination och handboll för hästen. Skönt att kunna bocka av det på att göra-listan.
Haha, han älskar handboll ju!
Låter inte dumt iofs, den skulle kanske kunna tala om exakt var alla klumpar är eller samla ihop dem i ett hörn på egen hand så att man enkelt kan plocka upp dem.Jag läste elektronisk kattsand. Tror min hjärna kokat bort.