Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Om det blir ÅSKA kan jag lova dig att jag med min åskfobi kommer att gnälla !Alla gnäller på värmen , och dom har lovat regn åska och kallare väder då gnäller man för de!
Det är de verkligen! Skulle klara mig så bra med bara djuren och barnet just nu.Önskar att jag inte var allergisk mot katt och hund
Djur är nog ändå bästa sällskapet trots allt...
De är mysigt med åska, ja om de inte slår ner på åsen när man ligger och sover för då har jag och katten vändt i taket och ner i sängen igen.Japp. Om det blir ÅSKA kan jag lova dig att jag med min åskfobi kommer att gnälla !
Men vi har faktiskt haft riktigt trevligt väder de senaste dagarna - inte alls lika varmt som utlovat. Jag åkte på loppis idag och det blev aldrig varmare än 22-24 grader. Helt perfekt, med andra ord !
Hur kan det vara så varmt just där? Och för någon dag sedan över 40°?Varmt som fasen idag med. Vovvi ville först inte äta. Men efter att ha duschats kallt inhalerades mat och skålen tvättades som vanligt.
Jag blötte ner mitt hår och en bomullströja som jag tog på mig och ligger nu bredvid fläkten. Blir nog inte många knop idag. Visa bifogad fil 33928
Hur kan det vara så varmt just där? Och för någon dag sedan över 40°?
Rekordet är 38° i Sverige så det borde ha varit på nyheterna om rekord i Sparreholm?
Golvvärme mitt i sommarenNär man kommer hem, går in i badrummet och tänker tanken: ”oj golvet är kallt, golvvärmen måste ha pajat”!
Men sen inser att den fungerar utmärkt men 26 grader på golvet et känns iskallt pga omgivande temperatur
Vädrar nu med vidöppet fönster och har tagit en kall dusch.
Golvvärme mitt i sommaren
You and me both!Det är de verkligen! Skulle klara mig så bra med bara djuren och barnet just nu.
Antar att den funkar precis som min vattenburna värme. Vattnet cirkulerar hela tiden.
Om vintern värmer jag det. På sommaren är det tacksamt att vattnet tar upp kylan från källaren till element och golv. Fast om våren och försommaren kan det bli lite kyligt om fötterna när vattnet i pannan håller runt 15 grader....