R
Raderad medlem 68338
Grannen lever! Fick ett sms som löd:
”Behöver resorb och lite värdighet”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte trummor och trumpeter?Grannen lever! Fick ett sms som löd:
Grannen lever! Fick ett sms som löd:
Du har inga djur? Är inte samma sak så direkt men kanske känna sig mindre ensam?Den extrovertas förbannelse. Har varit solo hemma i huset några dagar och känt mig totalt under isen, gammal och enfaldig.
Så lunchade jag idag med en ung och brlillliant person (avkomman ) och en timmes intellektuellt och intressant samtal räckte föratt jag skulel känna mig fult normal igen.
Önskar att min självkänsla och självförtroende vore en aning mer självgående.....
Nej, för idrottonline är det värsta man kan tänka sig att jobba med. jag klara mig hyfsat med datorer, men idrottonline får mig att vilja slänga ut datorn genom fönstret.Sitter och kollar på klubbens hemsida som ligger på idrottonline. Finns det några snygga klubbhemsidor oavsett sport som är gjorda i i/med hjälp av idrottonline. De ser ju så "hej vi skapades i början på 2000-talet" och har inte förnyats sen dess.
Jag är inte ensam.Du har inga djur? Är inte samma sak så direkt men kanske känna sig mindre ensam?
Jag säger ju det. Du är ett geni.Har ryckt ut till jobbet och fixat ett kaosigt datorhaveri. Känner mig som rainman i sedvanlig ordning. Fick så mkt feeling att jag är kvar, spelar stenhård gangsta hiphop från den ljuva 90-talet och säljer på folk vad som helst. Sen jag kom hit har siffrorna spårat... uppåt
Jag säger ju det. Du är ett geni.
Jag sitter och stör mig på att alla bilder på FB inte syns. Det är bara en vit tom ruta, i stället för en bild i väldigt många fall.