Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade min maxiklänning och shorts från förra sommarens hetta, lagom till att det är kallt och grått :meh: Ska bort i nästan två veckor och försöker komma på hur jag ska packa - eh till Stockholm ska tilläggas. Tar med mig mina två klänningar från Kenya och ska försöka hitta någon som billigt kan lägga upp dem eftersom de är alldeles för långa. Särklass skönaste att ha inomhus när det är varmt.

Sedan måste jag kravla mig iväg och handla. Ffa panta flaskor, skäms som en hund när jag ser hur många det är :crazy: :o :angel: Det bör nog levas lite nyttigare i framtiden.
 
Den extrovertas förbannelse. Har varit solo hemma i huset några dagar och känt mig totalt under isen, gammal och enfaldig.

Så lunchade jag idag med en ung och brlillliant person (avkomman :love: ) och en timmes intellektuellt och intressant samtal räckte föratt jag skulel känna mig fult normal igen.

Önskar att min självkänsla och självförtroende vore en aning mer självgående.....
 
Den extrovertas förbannelse. Har varit solo hemma i huset några dagar och känt mig totalt under isen, gammal och enfaldig.

Så lunchade jag idag med en ung och brlillliant person (avkomman :love: ) och en timmes intellektuellt och intressant samtal räckte föratt jag skulel känna mig fult normal igen.

Önskar att min självkänsla och självförtroende vore en aning mer självgående.....
Du har inga djur? Är inte samma sak så direkt men kanske känna sig mindre ensam?
 
Lite jobbigt att säga hejdå till en kollega för sista gången . visst vi har bråkat och haft våra diskussioner . Men bättre kollega har jag inte haft . jobbat ihopa i 8 år och vi har varit med om mycket
 
Sitter och kollar på klubbens hemsida som ligger på idrottonline. Finns det några snygga klubbhemsidor oavsett sport som är gjorda i i/med hjälp av idrottonline. De ser ju så "hej vi skapades i början på 2000-talet" och har inte förnyats sen dess.
Nej, för idrottonline är det värsta man kan tänka sig att jobba med. 😤 jag klara mig hyfsat med datorer, men idrottonline får mig att vilja slänga ut datorn genom fönstret.
 
Jag gör detta:


32474


Är ledig idag och i morgon 🌞
 
Har ryckt ut till jobbet och fixat ett kaosigt datorhaveri. Känner mig som rainman i sedvanlig ordning. Fick så mkt feeling att jag är kvar, spelar stenhård gangsta hiphop från den ljuva 90-talet och säljer på folk vad som helst. Sen jag kom hit har siffrorna spårat... uppåt :D
 
Står och väntar på att en häst ska äta upp sitt kraftfoder så jag får hiva ut honom igen. Vill egentligen ha hingstarna inne på nätterna men hade värmeutveckling i balen så de får gå ut på gräset.
Blev akut TRÖTT bara. Och fd arbetsgivaren hävdar att de inte fått oskrivna överrenskommelsen som jag postade i lördags och att de därför inte kan betala ut mina pengar den här månaden... Tror jag på så mkt jag vill ärligt talat.
Funderar på att skicka dit maken på måndag personligen med delgivningskvitto.
 
Jag sitter och stör mig på att alla bilder på FB inte syns. Det är bara en vit tom ruta, i stället för en bild i väldigt många fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 651
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 765
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp