Dags att storstäda kaninburen. Verkar dock ha fastnat i gungstolen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns dom som aldrig tvekar att tycka att det man gör är fel, hur man än gör. Lägg ingen energi på dessa personer.Okej... jag babblar tydligen för mycket. Ja, jag är en pratkvarn. Men man kan inte beskylla mig för att babbla (skriva) för mycket när man själv frågat mig tusen frågor som jag bara försökt svara på. Det känns faktiskt inte helt rätt! Jag försökte bara vara trevlig och svara på frågorna jag fick, men visst. Jag hade ju kunnat ignorera dem, fast då hade jag väl varit otrevlig, tyst och tråkig istället?
Det är just sånt här som får mig att tveka på mig själv och att känna mig dålig. Hur jag än hade gjort hade det ändå varit fel, eller?
Yep. Så är det enligt vissa personer. Bäst är att begränsa kontakten med dem så mycket som det går. Jag vet inte hur många gånger jag fått höra att jag är "för mycket" av allt möjligt och jag har hört både "för pratig" och "tråkigt tyst". I sällskap av personer som tycker om mig för att jag är jag så blir det aldrig så och det är otroligt skönt.Okej... jag babblar tydligen för mycket. Ja, jag är en pratkvarn. Men man kan inte beskylla mig för att babbla (skriva) för mycket när man själv frågat mig tusen frågor som jag bara försökt svara på. Det känns faktiskt inte helt rätt! Jag försökte bara vara trevlig och svara på frågorna jag fick, men visst. Jag hade ju kunnat ignorera dem, fast då hade jag väl varit otrevlig, tyst och tråkig istället?
Det är just sånt här som får mig att tveka på mig själv och att känna mig dålig. Hur jag än hade gjort hade det ändå varit fel, eller?
Jag skulle till kliniken med pållen för att kolla en grej, på vägen flyger ena hjulet på släpet av, enaxlat..... Som tur var, var det på en 60-väg. Det gick till slut bra, men jag är helt utmattad nu
Vad skönt att det gick bra, vilken skräck-grej att vara med omJag skulle till kliniken med pållen för att kolla en grej, på vägen flyger ena hjulet på släpet av, enaxlat..... Som tur var, var det på en 60-väg. Det gick till slut bra, men jag är helt utmattad nu
Jag är extremt uttråkad nu. Det idiotåskar ute och strömmen har farit någon annanstans. Strömmingen blev väl rädd för åskan antar jag..... Men det betyder inget kaffe och jag är så jäkla kaffesugen. Vedspisen kan jag inte använda då det är lock för skorstenen (Jäkla kajor). Jag vill inte gärna gå upp på taket och öppna när det åskar. Dessutom är jag sugen på att antingen köra motorcykel eller spela på datorn men det blir svårt. Jag hoppas det drar över snart så att jag åtminstone kan få min kopp kaffe. Kanske svärfar borta i byn har en kopp över...
Jag skulle till kliniken med pållen för att kolla en grej, på vägen flyger ena hjulet på släpet av, enaxlat..... Som tur var, var det på en 60-väg. Det gick till slut bra, men jag är helt utmattad nu