Har man sagt A så tycker jag man får säga B vem??Jag har en crush på en yngre skådespelerska Jag har varit hetero hela mitt liv, inkl varierat sexliv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har man sagt A så tycker jag man får säga B vem??Jag har en crush på en yngre skådespelerska Jag har varit hetero hela mitt liv, inkl varierat sexliv
Har man sagt A så tycker jag man får säga B vem??
De är skitkul att släktfoska. jag är särbon är släkt i 8 eller 9 ledet . De var någons morfars bla bla, men långt tillbaka var de iallafallHerregud..... Jag har hittat en RIKTIGT viktig pusselbit till i min väns släktforskning!! De här mantalslängderna var verkligen guldgruvor.....
Visst är det? Jag har suttit nästan hela dagen med mantalslängderna. Det är som att läsa en riktigt bra bok - man ska bara fortsätta liiiiiiiiite till.....och där sitter man 5 timmar senare.....De är skitkul att släktfoska. jag är särbon är släkt i 8 eller 9 ledet . De var någons morfars bla bla, men långt tillbaka var de iallafall
Jobbat mitt andra tornerspel idag och jag önskar verkligen att detta var något jag kunde göra på heltid! Har också kommit fram till att min häst jag (någon gång i framtiden, heh) köper även ska tränas inför att rida ett spel med mig på ryggen. Så taggad!
Vill ju från början ha en häst att träna dressyr och WE på, och framförallt det sistnämnda och tornerspel går nog hyfsat bra ihop. Om jag dessutom får anledning att fila på mitt fakirande och hantering av eld tillsammans med min häst så är ju det bara positivt ^^Vad roligt!!
Jag hade en tanke förut att lära mig och förra hästen beridet bågskytte som hobby, men det blev aldrig av!
Vill ju från början ha en häst att träna dressyr och WE på, och framförallt det sistnämnda och tornerspel går nog hyfsat bra ihop. Om jag dessutom får anledning att fila på mitt fakirande och hantering av eld tillsammans med min häst så är ju det bara positivt ^^
Samma här. Lyckades dock sova 20 minuter innan klockan ringde 05. Kommer få migrän idag pga det Somnade inte förrän vid 23 också. Zzzz....Hundjäveln väckte mig kl 4 i morse... kunde inte somna om och nu har jag gått upp och gjort äggmacka till frukost. Har fått dille på kokta ägg på senaste.