Vad jag gör just nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså... Jag kan lätt gå ut i liknande utstyrslar här när jag ska snabbrasta hundarnaNär man är galet trött och ligger i sängen och inser att man måste ut och vattna blommorna. På med BH och en filt. Klart!
Endast på landet när man inte har grannar..
Synd att jag typ hade samma utstyrsel när det kom paket och jag sov middag och fick skena från säng till dörr..
Ja, herregud, utan facebook hade jag bara kommit ihåg de ALLRA närmaste . Jag är HOPPLÖS på födelsedagar.....Är på väg till systemet för att köpa champagne pga chefen fyller år idag. Tack som fan Facebook som påminde om detta event
Ja, klart att hon borde skicka en remiss själv! Dumheter.Själv kan jag ju tycka att om hon nu anser det vara nödvändigt att en neurolog kikar på symptom, resultat av ct'n osv så hade hon ju kunnat skicka en remiss själv..
Ja, klart att hon borde skicka en remiss själv! Men skickar du själv så slipper ju kliniken betala :/
Har tappat bort mina nycklar. Eftersom jag kom in så vet jag att de är hemma någonstans, men de ligger nog på något "bra ställe"... Nu har jag i alla fall bestämt mig för att inte leta fram dem utan istället städa fram dem. Det känns som det här mest kommer resultera i en väldigt välstädad lägenhet, fast det kanske inte heller är så tokigt
Ååååh - TÄNK om det hade funkat !! Jag hade säkert kunna hitta arbetsuppgifter till katten och hästarna också.....Du får träna hundarna till att hitta nycklarna
Edit: Eller till att städa lägenheten
Kanske träna den ena till att städa och den andra till att spåra nycklar? Just nu känns det som om det skulle gå snabbare att göra det än att faktiskt hitta de förbannade nycklarna. Jag har städat hela hallen, noga. Jag har gjort rent alla hyllor överallt i vardagsrummet. Jag har kollat samtliga jackfickor och t.o.m. skakat på alla skor för att se så att nycklarna inte ramlat ner i någon sådan. JAG HITTAR INTE NYCKLARNA. Det är ju tur att jag har reservnycklar, men alltså, jag behöver ju hitta de vanliga ändå. Hur kan de vara helt spårlöst borta?!Du får träna hundarna till att hitta nycklarna
Edit: Eller till att städa lägenheten
Kanske träna den ena till att städa och den andra till att spåra nycklar? Just nu känns det som om det skulle gå snabbare att göra det än att faktiskt hitta de förbannade nycklarna. Jag har städat hela hallen, noga. Jag har gjort rent alla hyllor överallt i vardagsrummet. Jag har kollat samtliga jackfickor och t.o.m. skakat på alla skor för att se så att nycklarna inte ramlat ner i någon sådan. JAG HITTAR INTE NYCKLARNA. Det är ju tur att jag har reservnycklar, men alltså, jag behöver ju hitta de vanliga ändå. Hur kan de vara helt spårlöst borta?!
Yep. Inga nycklar där heller... Nu har jag även kollat bakom böckerna i bokhyllan, ifall jag skulle lagt dem på någon bok och de sedan hade ramlat ner. Varenda väska och massor av olika lådor är kollade. Ska kontakta chefen och säga att jobbnyckeln är borta (för den var såklart på samma nyckelknippa). Så fort jag fått tag på honom så borde ju nycklarna komma framHar du kollat i låset på utsidan av dörren? Kan ha hänt att jag glömt mina nycklar där några gånger