Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 32895
Sitter på händerna Ska inte köpa, ska inte köpa, ska inte
*spelar en pytteliten violin*
Tack nu blir jag tvungen att byta tröja pga spillde precis kaffe över denAlltså nåt är allvarligt fel med denna dagen. 90% av alla jag träffat har varit spritt språngande galna.
Dagen toppades med en förrymd mås inne på NK varvid en gubbe vrålar ”VEM ÄGER FÅGELN?!”.
Jag bara ”ägarens nummer står säkert i hens halsband...annars kanske servicecenter kan efterlysa föräldrarna i högtalarna”?
Tack nu blir jag tvungen att byta tröja pga spillde precis kaffe över den
Jag kan vara regissör om du någon gång vill göra en dokumentär av ditt liv kommer garanterat bli succé!
Edit: Kanske blir mer av en komedi
Vad blev det för märke?Jag är barnsligt lycklig! Har varit och hämtat min sprillans nya transport nu på morgonen
Första gången i mitt liv jag kunnat köpa en flång ny. Min gamla (som jag fick mer för i inbyte än jag någonsin vågat hoppas) var en -98 som jag haft i 15 år. Och ja, det blev samma märke och modell, varför ändra ett vinnande koncept?
Nu kan Svarta Faran och jag åka till Falsterbo med lite stil i em Förra året smög jag mig in med min gamla slitna transport bland alla miljon-lastbilar och kände mig som kusinen från landet
WOOP!
Ifor WilliamsVad blev det för märke?
Jobba! eller så kommer jag också att slöa!Kan någon tvinga mig att jobba?
Såååå trött *gäsp*