Kul att det finns fler med barndomsdrömmar. Själv slog jag till med ett engelsk dockskåp när jag blev tillräckligt vuxen.
Visa bifogad fil 32852
Åh, vad fint
Vart har du hittat det? Prydnad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att det finns fler med barndomsdrömmar. Själv slog jag till med ett engelsk dockskåp när jag blev tillräckligt vuxen.
Visa bifogad fil 32852
Köpte det från ett dockskåpsföretag i England. Det finns att köpa i Sverige (Göteborg) men då kostar det nästan dubbelt så mycket! Köpte färdigmålat utanpå men helt trärent inuti. Tog nåt år att få det klart. Nu håller jag på med skåp nr 2... Har även mitt egna gamla Lundbyhus från 60-talet som väntar på modern inredning.Åh, vad fint
Vart har du hittat det? Prydnad?
HELT underbart !!Kul att det finns fler med barndomsdrömmar. Själv slog jag till med ett engelsk dockskåp när jag blev tillräckligt vuxen.
Visa bifogad fil 32852
Visst är den fin....och nu ska jag "bara" laga lådan också....
Visa bifogad fil 32854
Om jag inte minns helt tokigt så var det i princip bara klåda. Hon började klia sig mot öronen, trots att hon såg ut som vanligt inne i öronen (och luktade helt som vanligt). Det var framförallt kanterna på öronlapparna som kliade på henne och hon blev även svullen där. Jag har något vagt minne av att huden kändes lite strävare också, men det är möjligt att det kom pga svullnaden. Hon fick något medel 3 gånger, en vecka mellan gångerna och efter gång 2 så kliade hon sig inte alls och allt blev bra.Hur märkte du förresten på Wahidah att hon hade skabb? Var det bara klåda?
Hur kommer det sig att du gillar dockskåp?Kul att det finns fler med barndomsdrömmar. Själv slog jag till med ett engelsk dockskåp när jag blev tillräckligt vuxen.
Visa bifogad fil 32852
Jag gillar det småttiga! Lekte aldrig med dockor som liten utan möblerade om i mitt Lundby dockskåp... Nu är det dock skala 1:12 som gäller. Det finns precis allt i den skalan! Snokade upp en miniatyraffär i Adeleide när jag var där i april så i nya huset blir det ett rum med möbler och pryttlar från AUS.Hur kommer det sig att du gillar dockskåp?